خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

مسیر جبهه مقاومت خداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مسیر جبهه مقاومت مسیر خداست. کسانی جهاد می کنند که در جبهه خدا و حزب اللهی باشند و در جهت پیروزی نظام الهی قدم بردارند.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۱۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در جمع کارکنان سپاه قاینات با اشاره به جبهه مقاومت گفت: در جبهه مقاومت خدا محور است و واژه مقاومت برازنده جبهه حق است و بعضی ها در جبهه مقابل یعنی طاغوت بر علیه جبهه حق مقاومت و تلاش می کنند ولی واژه مقاومت را نمی شود برای آنها بکار برد.

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه چه کسانی در جبهه حق و مقاوت قرار می گیرند افزود: پرچمدار دین خدا پیامبر و بعد از ایشان امیر مومنان تا امروز که این پرچم در دستان ولی فقیه مقام معظم رهبری است. وقتی که ما می خواهیم افراد را بسنجیم که آیا در مسیر هستند باید حرکت آنها به سمت دین خدا و کسی که پرچم خدا در دست اوست را نگاه کنیم و غیر از این مسیر انحراف است.

وی در پایان گفت: خیلی ها ممکن است جهاد بکند ولی اسمش جهاد نیست و روحیه مقاومتی ندارند بلکه کسانی جهاد می کنند که در جبهه خدا و حزب اللهی باشند و در جهت پیروزی نظام الهی قدم بردارند.

سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه قاینات نیز در این مراسم به تعمیق معنویت در خانواده های پاسداران تاکید کرد و گفت:خانواده پاسداران باید در حوزه های قرآنی بسیار فعال باشند وهمچنین به تربیت صحیح فرزندان شان اهمیت بدهند.

در پایان، جلسه با اقامه نماز مغرب و عشا و صرف افطاری به پایان رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار