مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان:

استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۱۱۸ مدرسه استان زنجان

طی سال جاری ۱۱۸ مدرسه از مناطق مختلف ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان در سطح شهرها و روستاها استانداردسازی می شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۱۱۸ مدرسه استان، گفت: سیستم گرمایشی مدارس یکی از مهمترین و اولویت دارترین امور این اداره کل می باشد و ما معتقدیم برخورداری از سیستم گرمایشی استاندارد و مطبوع حق بدیهی همه دانش آموزان شهری و روستایی استان می باشد.

علی عسگری افزود : سیستم گرمایشی ۱۱۸ باب آموزشگاه مشتمل بر ۴۰۱ کلاس درس و با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما استاندارد سازی می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مدارسی که نوع سوخت آنها گاز و یا گازوئیل بوده و مجهز به سیستم پکیج یا موتورخانه مرکزی باشند را مدارس استاندارد سازی شده از نظر سیستم گرمایشی می نامیم.

مهندس عسگری تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۱۴۰ باب آموزشگاه مشتمل بر ۵۳۸ کلاس درس استانداردسازی شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: با استاندارد شدن این ۱۱۸ باب آموزشگاه از مجموع ۱۵۷۱ باب فضای آموزشی استان تعداد مدارس دارای سیستم گرمایشی استاندارد به ۱۱۲۲ باب ( بالای ۷۱ درصد) می رسد. سیستم گرمایشی ۱۱۸ مدرسه استان استاندارد سازی می شود.

ارسال نظرات