مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

اطعام مددجویان از مهم ترین برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است

اطعام مددجویان در قالب توزیع بسته های مواد غذایی و غذای گرم بین مددجویان و برپایی سفره های افطاری با استفاده از مشارکت خیران از مهم ترین برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است .
کد خبر: ۸۸۷۲۲۴۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای کمک به نیازمندان به ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران در طول سال اجرا می شود ،گفت: مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی کمیته امداد موجب می شود خدمات موثر و هدفمندی به جامعه هدف ارائه شود.

ذبیح الله غفاری با اشاره به اینکه با مشارکت خیران در طرح های مختلف اجرایی کمیته امداد زمینه تامین معاش خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فراهم می شود،افزود : خیران با تامین بخشی از منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی اثربخش به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد موجب احیای عزت نفس و اعتماد به نفس در نیازمندان می شوند.

وی به اجرای طرح های مختلف مشارکتی در ماه رمضان از جمله حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اشاره و اظهار داشت: اطعام مددجویان در قالب توزیع بسته های مواد غذایی و غذای گرم بین مددجویان و برپایی سفره های افطاری با استفاده از مشارکت خیران از مهم ترین برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است .

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه از مساعدت 433 میلیون ریالی خیران خدابنده ای در طرح های مختلف اجرایی این نهاد در دهه اول ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد : تعداد چهار هزار و 105 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده بامشارکت مطلوب خیران در برنامه های اجرایی این نهاد در دهه اول ماه رمضان در قالب طرح اطعام از خدمات این نهاد بهره مند شده اند.

غفاری در ادامه از مساعدت 45 میلیون ریالی یک خیر خدابنده ای برای تامین هزینه های درمانی یک بیمار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد و تصریح کرد : از منابع حاصل از اجرای طرح های مشارکتی در ماه رمضان خدمات هدفمندی به جامعه هدف ارائه می شود .

وی همچنین از توزیع بسته های مواد غذایی در قالب طرح اطعام با مشارکت خیران خدابنده ای در بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد و افزود : تعداد 100 بسته مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، خرما ، گوشت و حبوبات به ارزش 105میلیون ریال بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

غفاری با بیان اینکه در تلاش هستیم با مشارکت مطلوب خیران زمینه بهره مندی سایر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را از این ظرفیت فراهم کنیم ، یادرآورشد: خیران خدابنده ای می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان خدابنده و یا شماره گیری #0243*8877* در طرح اطعام و تهیه بسته های مواد غذایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار