مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه خبر داد

جمع‌آوری 230 میلیون ریالی در جشن گلریزان

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: جشن گلریزان به منظور جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و با هزینه یکی از خیران شهرستان برگزار شد که بیش از 230 میلیون ریال توسط خیران به نیازمندان مساعدت شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه ۲۱۴ کودک زرندیه‌ای مشمول طرح «ایتام» و «محسنین»هستند، گفت: سال گذشته این تعداد حامی با هزینه کرد بیش از چهار میلیارد ریال در کمک به رفع مشکلات این کودکان با کمیته امداد همکاری داشته‌اند.

وی افزود: حامیان طرح‌های «محسنین » و «اکرام» علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست است، گفت: در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حسابی که از سوی واحد اکرام شهرستان اعلام شده است واریز می کنند.

حافظ کمال تصریح کرد: طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار، از کارافتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده‌های محروم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه با مشارکت خیران دارای حامی هستند، گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در روستاها و بخش‌های محروم وجود دارد، اولویت کمیته امداد تامین وسایل ضروری زندگی نیازمندان در فصول مختلف سال است تا این قشر ضعیف جامعه دچار آسیب جدی نشوند.

وی از برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن به منظور جمع آوری کمک برای نیازمندان و با هزینه یکی از خیران شهرستان برگزار شد که بیش از 230 میلیون ریال توسط خیران به نیازمندان مساعدت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار