خبرهای داغ:
فرماندار سمنان گفت:با توجه به اینکه بسیج دانشجویی یکی از فعال ترین تشکل های دانشجویی است از بیان نقاط ضعف و قوت شهرستان سمنان توسط بسیج دانشجویی استقبال میکنیم.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در نشست صمیمی با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت:ما در بحث فرهنگی و اجتماعی در مرکز استان دچار نگرانی هایی هستیم.

سید عباس دانایی گفت: در خصوص اردوهای جهادی ما این آمادگی را داریم تا با برگزاری جلسات ستاد پشتیبانی و پای کار آوردن دستگاه های اجرایی شهرستان گامی در راستای تحقق اهداف بلند بالای اردوهای جهادی برداریم.

فرماندار شهرستان سمنان گفت:در شهرستان سمنان نیز زمینه هایی برای فعالیت گروههای جهادی مخصوصا گروههای جهادی دانشجویی وجود دارد مناطقی که نیاز بسیار اساسی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گروهای جهادی دارند.

دانایی در پایان ضمن تشکر از حضور دانشجویان بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان این حرکت را یک حرکت خدا پسندانه خواند و گفت:در برخی مناطق شهرستان با بحران فضای آموزشی مواجه هستیم که برای رفع این موضوع با معاونت سازندگی سپاه استان سمنان نیز تعاملاتی انجام شده که ما از بسیج دانشجویی میخواهیم که با حضور جهادی خود در مناطق محروم شهرستان در راستای حل این مشکل و همچنین حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی ما را یاری دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها