فرمانده سپاه استان البرزگفت: فقرمردم، بی سوادی، بی توجهی مسئولین به آنان، فراموش نمودن اهداف دفاع مقدس ، سوداگری، تجمل‌گرایی و‌ ارزشمند شدن پول و قدرت به جای معنویت و اخلاق، تهدید و آسیبی جدی برای کشوراست.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یوسف مولایی در مراسم‌ تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت امام رضا(ع) که در سالن فرهنگسرای ولایت در فردیس برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب نو پای اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود در تمامی لحظات با تهدید دشمن مواجه بوده است.
 
فقر مردم و بی توجهی مسئولین به آنان تهدیدی جدی برای کشور است/ انقلاب اسلامی همواره با تهدیدات دشمن رو به رو بوده است 

وی افزود: تا به امروز تهدید دشمنان به هیچ‌وجه تغییر نکرده است و تاکنون درگیری با جنگ‌هایی اعم از جنگ نرم ، جنگ سخت و نیمه سخت ، جنگ سایبری ، جنگ فرهنگی و... در راه داشته اییم.

فرمانده سپاه البرز در رابطه با تهدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: پس از تهدیدات و تلاش بسیار دشمنان ، در هفته گذشته شاهد یه حمله تروریستی کور در تهران بودیم که با توجه به تمهیدات دیده شده توسط تمامی گروه‌ها امنیتی در کشور باز هم دشمن از غفلت و ضعف ما استفاده کرد و پس از چندین بار که سعی کردند به کشور ورود کنند بالاخره دو حمله کور به کشور داشتند.

سردار یوسفی ضمن تاکید بر تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیان داشت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعی دارد با متمرکز کردن افراد و‌اقشار مختلف در سطح جامعه، تفکر انقلابی را در دل جامعه نهادینه سازد چرا که پیشرفت و موفقیت کشور ملزوم به برخورد انقلابی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: فرماندهان سپاه مستلزم عملکرد دقیق و در چهارچوب قوانین است که این موضوع را می‌توان به‌ چهار مورد شناخت انقلاب ، شناخت تهدیدات متصور ، شناخت عده و عوده و شناخت طرح دسته تقسیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران استان البرز در رابطه با شناخت انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: فرمانده سپاه موظف است علاوه بر شناخت مفهوم انقلاب در تمامی موارد مربوط به این موضوع اعم از ترویج افکار اسلامی تا تمدن سازی افکار اسلامی شناخت و فعالیت کافی را داشته باشد.

سردار مولایی در ادامه به تکثر تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تمامی موارد از جمله فقر و بی سوادی، بی توجهی مسؤولان به مردم، فراموشکاری مردم در رابطه با عملکرد هشت سال دفاع مقدس در کشور، سوداگری، تجمل‌گرایی و‌ارزش شدن پول و قدرت و... را می‌توان یک‌ تهدید و آسیب برای کشور دانست و مبنای کار را بر این بگذاریم تا در حد توان مشکلات و تهدیدات علیه کشور را برطرف سازیم.

به گفته وی مشکلی اقتصاد، سیاست زدگی، تهاجم فرهنگی و واگرای اجتماعی از دیگر تهدیداتی است که گریبان کشور را گرفته است.

این مقام ارشد نظامی ضمن اشاره به مسوؤلیت مهم و مقدس پاسداری، خاطرنشان کرد: پاسدار به معنای نگهبانی است اما مفهوم واقعی پاسداری از کشور، مواظبت و‌ نگهبانی همه جانبه است که به یک مقطع زمان و  ‌مکان خاص محدود نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مفهوم مجموعه سپاه پاسداران و هدف از تشکیل این مجموعه تصریح کرد: درک و هدف تفکر و‌روحیه بسیجی در نظام انقلاب مشخص است که در مجموعه افرادی که در سپاه پاسداران فعالیت دارند موظف به شناخت و درک این اهداف هستند.
ارسال نظرات