مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

پیش بینی 290 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 96 تعداد 290 پایگاه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۹۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به نام گذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال ، شعار برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان 96 « تابستانی با نشاط با کسب یک مهارت » تعیین و در دوره فعالیت ، یک مهارت به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تعداد 290 پایگاه پیش بینی شده تعداد 150 پایگاه اختصاص به آموزش و پرورش داشته و 140 پایگاه نیز به صورت مشارکتی با سایر دستگاه های مرتبط می باشد ، اظهار داشت: در همین راستا کانونهای فرهنگی و تربیتی ، ورزشی ، مدارس ، آموزشگاه های آزاد ، اردوگاه ها ، دارالقرآن ، مراکز فنی و حرفه ای ، کانونهای هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ثبت نام و فعالیت های تابستانی پیش بینی شده است.

رشید قربانی به زمان ثبت نام دانش آموزان و فعالیت پایگاه های تابستانی نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان دختر و پسر تمامی مقاطع تحصیلی از اول لغایت 15 تیرماه  96 می توانند به نزدیک ترین پایگاه فعالیت تابستانی مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و فعالیت پایگاه های تابستانی نیز از 15 تیرماه آغاز و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت و فعالیت های تابستانی کانونهای فرهنگی و ورزشی نیز تا پایان شهریور می باشد.
   

قربانی با اشاره به موضوعات کلاس های پیش بینی شده گفت : فعالیت های قرآنی و معرفتی، ورزشی ، علمی و فناوری ، اردویی و گرشگری ، مجامع بحث و گفتگو ، طرح هجرت ، کلاس های تقویتی و آموزشی و فرهنگی و هنری مجموعه موضوعات و برنامه هایی است که برای فعالیت دانش آموزان بر اساس علاقه و انتخاب آنها پیش بینی شده است.


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به فعالیت های تابستانی سال گذشته نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در تابستان 95 بیش از 82 هزار دانش آموز در فعالیت های تابستانی مشارکت داشتند ،گفت : پیش بینی می شود که در سال جاری نیز حدود 90 هزار  دانش آموز ثبت نام کنند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار