روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای ضایعه درگذشت همسر آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای ضایعه درگذشت همسر آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد را تسلیت گفت. متن اطلاعیه به شرح زیر است:
 
"انا لله و انا اليه راجعون"
 
محضر مبارك نماينده محترم ولي فقيه در استان خراسان رضوي و امام جمعه محترم مشهد مقدس
 
با نهايت تاثر و تاسف، ضايعه ارتحال يار و همراه راسخ جنابعالي در تمام صحنه هاي مبارزاتي تحت زعامت  و رهبري حكيمانه امام راحل عظيم الشأن(ره) و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مد ظله العالي) را به جنابعالي، خاندان گرانقدر وابسته و همه بازماندگان آن فقيده سعيده تسليت عرض مي نماييم.
 
بانوي مجاهدي كه با زندگي زاهدانه در فضايي معنوي همسر و يار و ياوري مورد اعتماد براي جنابعالي و هم مادري شايسته براي فرزندان بود و در سيلاب تهاجمات فرهنگي با عزمي جهادي در تمام عرصه ها حضور پيدا كرد و سر بلند از اين آزمون الهي عبور نمود.
 
بي شك ابراز همدردي در اين واقعه ناگوار تعظيم و تسليم در مقابل مشيت الهي و تمسك به الطاف لايزال او و آرزوي سربلندي و موفقيت جنابعالي در ظل توجهات مولاي غريبمان حضرت علي ابن موسي رضا (عليه السلام) و عنايات خاصه حضرت بقيه الله الاعظم (عج) با حركت در مسير نوراني انقلاب به رهبري داهيانه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) مي باشد.
 
اميد آن است كه رنج مدبرانه و تلاش خالصانه و مخلصانه ساليان متمادي آن فقيده سعيده جهت احياي مآثر قرآن كريم و رضايت اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) ره توشه  خوبي براي لقاي خداي متعال براي ايشان باشد.
                                                                                              
         
ارسال نظرات
پر بیننده ها