بوشهر_ ویژه برنامه ی قرانی حوزهمقاومت بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه امشب با حضور 500 نفر از برادران شیعه و سنی در بخش چاه مبارک برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۷۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر،در حاشیه ی این مراسم حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه افزود : وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه از سرزمین جمهوری اسلامی زبان زد است و در این ماه مبارک رمضان که ماه قران است و قران از مشترکات برادران شیعه و سنی میباشد.

وی گفت : این اجتماع بزرگ برادران شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگیست و ان شاءالله این وحدت پایدار خواهد ماند و خار چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد .

میرشکاری تصریح کرد: ما به همدلی و وحدت با برادران اهل تسنن افتخار میکنیم و با قدرت و بصیرت این وحدت را حفظ خواهیم کرد.

وی اظهار داشت : ما گروه تروریستی داعش که در منطقه باعث خرابکاری شده اند و به اسم اسلام و اهل تسنن جنایت میکنند را قبول نداریم و حساب آنها از اهل تسنن و اسلام جدا است و هیچ مسلمانی نمیتواند اینقدر وحشی باشد.

این ویژه برنامه قرانی که توسط حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک با همکاری دهیاری، شورای اسلامی و بخشداری در مسجد جامع علی بن ابی طالب اهل سنت بخش چاه مبارک با حضور گسترده مسئولین و مردم برگزار شد و در ادامه نماز وحدت برادران شیعه و سنی به امامت امام جمعه اهل تسنن بخش چاه مبارک اقامه و در پایان ضیافت افطاری با حضور 500 نفر برادران شیعه و سنی صورت گرفت.


ارسال نظرات