چراغی گفت: این اردوها در 3 بخش که بخش اول آن شامل بازدید از یادمان های شهید امینی ، خلبان شهید حیدری در مهاباد و یادمان شهید بروجردی نقده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۰۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ؛ چندین سال است در ایام تابستان و در فصل راهیان نور شمالغرب اردوهای ویژه دانش آموزی فصل رویش در استان های آذربایجان غربی و کردستان صورت می گیرد.
حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهدا آذربایجان غربی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت:  این اردوها در 3 بخش که بخش اول آن شامل بازدید از یادمان های شهید امینی ، خلبان  شهید حیدری در مهاباد و یادمان شهید بروجردی نقده می شود و بخش بعدی تمرینات آمادگی جسمانی را شامل می شود که در اردوگاه شهید امینی مهاباد اجراء خواهد شد.
وی افزود:بخش پایانی که مهمترین بخش طرح فصل رویش  است به موضوعات تربیتی ،بصیرتی  می پردازد و اجرای آن به گونه ای است که دانش آموزان شرکت کننده در طرح به گروهای 20 نفر تقسیم و هر گروه دارای یک مربی  است.
چراغی  در این خصوص یادآور شد: این بخش از طرح در شب و بعداز فعالیت های روزانه انجام می شود و مجریان آن از طلاب حوزه علمیه قم می باشند که چندین سال است این طرح را یاری می کنند.
مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های اثر گذار که هر شب در  طول دوره برگزار می شود جلسات حلقات صالحین است که با همکاری روحانیون  برپا می شود.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهدا آذربایجان غربی یادآور شد: بخش دوم (آمادگی جسمانی) شامل ورزشهای رزمی و آبی می شود که در اردوگاه شهیدامینی مهاباد و حسن لو نقده اجرا می شود.
وی در پایان گفت :پیت بال ،راپل ،تیراندازی ، عبور از موانع ، جت اسکی، کانو  از مهم ترین ورزشها ارائه شده در این دوره می باشند.
ارسال نظرات