خبرهای داغ:
کتاب «فهم قرآن در دبستان و دبیرستان» از سوی نشر قرآن و اهل بیت نبوت(ع) منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۴۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،کتاب «فهم قرآن در دبستان و دبیرستان» به قلم احمدرضا اخوت از سوی نشر قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام روانه بازار کتاب شد. این کتاب اولین جلد از مجموعه آثار «شیرین تر از عسل» است.

از آنجا که قرآن کتاب زندگی و کتاب فطرت و عقل است و در پرتو آن حقایق وحیانی به انسان تعلیم می‌شود. فهم آن وظیفه‌ای همگانی و مقدمه هر عمل شایسته‌ای است. انتقال مفاهیم آن به دلیل فطری بودنش از هر سنی امکان پذیر است و در صورت یادگیری حقایق آن، می‌توان تمام علوم و شئون زندگی را با آن ساماندهی کرد.

کتاب فهم قرآن طرحی است برای همه معلمین مقاطع دبستان و دبیرستان به منظور گسترش فهم تدبری قرآن که می‌توانند با مطالعه آن به سهولت حقایق وحی را با شیوه‌های جذاب در زندگی خود و دانش آموزانشان در حد وسع جاری سازند.

احمدرضا اخوت چهره نام‌ آشنایی که در مباحث تدبر و فهم قرآن برای مخاطبان شناخته شده است، چهره‌ای دانشگاهی است که از سال 1377 فعالیت‌های قرآنی خود را در کانون قرآن و عترت پردیس علوم پایه دانشگاه تهران آغاز کرده است و هم اکنون مدیریت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام را در اختیار دارد و تاکنون نزدیک به 170 اثر مکتوب و چند رسانه‌ای را با محوریت تدبر در قرآن تحت عنوان نشر قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام روانه بازار کرده است.

کتاب «فهم قرآن در دبستان و دبیرستان» اثر احمدرضا اخوت در 184 صفحه توسط نشر قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام روانه بازار کتاب شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها