مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان خبر داد:

برپایی ۱۶ ایستگاه سلامت ویژه شب‌های قدر در استان اصفهان

مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان گفت: به منظور برپایی مراسم شب‌های قدر ۱۶ ایستگاه سلامت در استان اصفهان خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی را به احیاء کنندگان ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۶۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محسن حجتی، مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان درباره برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در این استان گفت: امسال در شب‌های قدر ۱۶ ایستگاه سلامت را در کل استان برگزار می‌کنیم تا خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی لازم را به عموم احیاء کنندگان ارائه دهند.

وی در ادامه درباره مکان برپایی ایستگاه‌های سلامت در استان اصفهان بیان کرد: این ایستگاه‌های سلامت در شهرستان‌های نجف آباد (میدان امام و گلستان شهداء)، خمینی شهر(مسجدجامع)، کاشان(مصلی)، لنجان(مسجدجامع)، فریدن(مصلی)، شاهین شهر (مسجدجامع)، فلاورجان(گلستان شهداء)، نائین(مصلی)، اردستان(مسجدجامع)، شهرضا(گلستان شهداء)، گلپایگان(مصلی)، سمیرم(مسجدجامع) و در کلانشهر اصفهان نیز در سه منطقه بهارستان، گلستان شهداء و میدان امام(ره) برپا خواهند شد.

حجتی، بر این موضوع تاکید کرد که در تمامی این ایستگاه‌های سلامت تیم کامل پزشکی و آموزشی شامل پزشک عمومی، پرستار زن و مرد، مشاور، روانشناس، ماما، کارشناس دارویی و کارشناس بهداشت محیط حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین خدماتی مانند ویزیت رایگان، کنترل قند و فشار خون، کنترل BMI، مشاوره، ویزیت مامائی، آموزش‌های تغذیه و بهداشتی و سبک زندگی ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان درباره ارجاع بیماران به مراکز درمانی در شب‌های قدر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها ارجاع بیماران با هماهنگی رئیس شبکه و بیمارستان اصلی شهر انجام می‌شود و در شهر اصفهان نیز با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ جهت پذیرش بیماران احتمالی به سه بیمارستان الزهرا، کاشانی و نور داده شده است.

ارسال نظرات