فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: ما در محلات باید روی جذب نخبگان ، تاثیرگذاران و خیرین بیشتر تمرکز کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۶۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مراسم توديع و معارفه فرمانده حوزه سردار شهيد رضايي باحضور سردار ترابي ، جناب سرهنگ سالاري فرمانده ناحيه بندرعباس ، مسئول نمايندگي و حفاظت ناحيه ، اعضاء شورا ناحيه و حوزه و فرماندهان پايگاه ها و بسيجيان برگزار شد.

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت : ما باید در محلات و پایگاههای خود سه کار مهم انجام دهیم و اگر بتوانیم این کار ها را خوب انجام دهیم  انقلاب و کشورمان را بیمه کرده ایم.

وی تاکید کرد: اولین کار جذب حداکثری است ،باید روی جذب نخبگان و تاثیر گذاران و خیرین بیشتر   تمرکز کنیم.

مرحله دوم تثبیت است یعنی کسانی را که جذب کرده ایم حفظ کنیم و کارکرد آنها را در تحول محلات خصوصا قشر آسیب پذیر محلات ببینیم ،مثلا در تهیه جهیزیه و سبد غذایی برای نیازمندان و ایجاد کارگاههای خیاطی و ...از کمک آنها استفاده کنیم وبای کار کرد اجتماعی آنها را ببینیم.

  سردار ترابی خاطر نشان کرد: اکثر کارکردها نیاز به هزینه ندارد بلکه نیاز به تفکر و سلیقه دارد و از شما فرماند هان عزیز می خواهم با تفکر وارد این میدان شوند. 

در پایان ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده  حوزه شهید رضایی انجام شد که ؛ علي خادمي توديع و آقاي اسماعيل پيوسته بعنوان سرپرست حوزه سردار شهيد رضايي معارفه گرديد.


ارسال نظرات