فرماندار فریدونکنار: همه وظیفه ما برای عملکرد درست جامعه و اصلاح امور است که بعضی‌ها نباید با بداخلاقی خود شخصیت و آبروی شهرستان را زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۸۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین منفردی در جلسه نقد و بررسی و تجلیل از هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: جلسه نقد و بررسی انتخابات با دو هدف برگزار شده که هدف نخست این است که انتخاباتی را که با مشارکت مدیران اجرایی برگزار شد، برای اینکه به سمت عملکرد مطلوب حرکت کند باید بازخورد این عملکردها مورد بررسی و نقد قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهداف جلسه نقد و بررسی، افزود: جلسه نقد و بررسی در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌های اجرایی است تا بتوانیم در انتخابات آینده در مسیر رفع نقاط ضعف که در راستای حق و حقانیت باشد، استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: هدف دوم در برگزاری جلسه نقد و بررسی انتخابات این است که سعی کنیم در راستای اهداف الهی حرکت کنیم که یکی از اهداف الهی این است که اگر کسی تلاشی برای خدمت به جامعه کرده سپاسگزار او باشیم.

وی با اشاره به بحث انتخابات، بیان کرد: بحث انتقاد از ابعاد متعددی به ویژه بحث انتخابات، بحث مجریان که خودشان از نزدیک شاهد مشکلات و موانع بودند، بحث شورای اسلامی، نامزدها و مردم است که اگر جلسات نقد و بررسی را نداشته باشیم دچار اشتباه می‌شویم.

منفردی با تاکید بر لزوم حرکت به سوی عملکرد مطلوب، ادامه داد: مشارکتی که مردم فریدونکنار در انتخابات داشتند به ۹۱ درصد رسیده که از مردم به‌دلیل این مشارکت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ضمن تشکر از مدیران اجرایی و شوراها، افزود: توصیه‌هایی که در انتخابات بود بحث قانون‌مندی و قانون‌گرایی بوده که به لطف خدا هم در مقدمات، هم در مشارکت و هم پس از انتخابات عملکرد خوبی را داشتیم.

فرماندار فریدنکنار با اشاره به بداخلاقی نامزدها و طرفداران آنها، تصریح کرد: همه وظیفه ما برای عملکرد درست جامعه و اصلاح امور است که بعضی‌ها نباید با بداخلاقی خود شخصیت و آبروی شهرستان را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به فعالیت‌های نادرست برخی رسانه‌ها، بیان کرد: برخی رسانه‌های شهرستان فریدونکنار دنبال بهانه‌هایی هستند که آن را انعکاس دهند که من در شورای اداری در این باره تذکر می‌دهم.

منفردی با اشاره به اهداف انتخابات، گفت: برای فرهنگ‌سازی و قانون‌گرایی از نقطه‌ای که در آن هستیم دست‌کم یک پله صعود داشته باشیم که این مهم محقق شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها