خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش قزوین:

مسابقات فرهنگی هنری بایدبه سمت کیفی و کشف استعداد برود

جلسه هم اندیشی و آسیب شناسی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با حضور اساتید، صاحب نظران، داوران جشنواره، کارشناسان مناطق و مربیان فنی استان در دو حوزه هنرهای آوایی و نمایشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۹۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: باید اجرای مسابقات باید به سمت کیفی و کشف استعدادهای دانش آموزان و مدارس پیش برود.

وی افزود: دانش مربیان فنی استان باید ارتقاء داده شود، چرا که می توانند این دانش و اهداف را به دانش آموزان انتقال دهند و موجب رشد کیفی جشنواره ها در سال های آتی خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید به هدف اصلی مسابقات که رسیدن به همدلی ، همکاری و مهربانی است برسند و بدانند که اول شدن در مسابقات تنها یکی از اهداف است و این مسابقات تمرینی برای زندگی روزمره است.

ایشان در ادامه خواستار تشکیل انجمن های نمایش و موسیقی در استان شد و تأکید نمود: باید نسبت به آموزش مربیان و معاونین پرورشی مدارس در تابستان اقدام جدی صورت پذیرد.

در ادامه کلیه فرایند مسابقات فرهنگی و هنری توسط مدعوین تشریح گردید.

ابراهیم سلطانی رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش قزوین نیز در ادامه گفت: انتقادات و پیشنهادات کلیه حاضرین در تدوین رهنمود اجرایی مسابقات در سال آینده مؤثر خواهد بود.

ایشان در ادامه بیان کرد: سعی بر آن داریم تا با استفاده از نظرات پیشکسوتان این حوزه ، هر سال مسابقاتی بهتر و پربارتر از سال گذشته داشته باشیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار