نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سیب‌زمینی‌کاران اردبیلی برای فروش محصول حمایت شوند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود سیب‌زمینی‌کاران اردبیلی برای فروش محصول خود در زمان مناسب حمایت شوند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۱۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرنگار مهر،محمد فیضی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در سال‌های اخیر مشکلات فروش سیب‌زمینی تولیدی اردبیل یکی از دغدغه‌های کشاورزان بوده است.

وی افزود: در صورتی که فروش محصولی یک یا دو سال با مشکل مواجه شود، امکان دارد به دلایل غیر مدیریتی مرتبط باشد اما تداوم ناتوانی در فروش یک محصول خاص به مدیریت ناکارآمد برمی‌گردد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی استان اردبیل را یکی از تولیدکنندگان ممتاز سیب‌زمینی دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی نسبت به رفع مشکلات و موانع فروش راهکارهای مؤثری پیاده کند.

فیضی با تأکید به اینکه سیب‌زمینی رتبه نخست محصولات صادراتی کشاورزی اردبیل را شامل می‌شود، اضافه کرد: لازم است نسب به فروش این محصول اقدام عاجل و به موقع صورت گیرد.

وی با اشاره به مقبولیت سیب‌زمینی اردبیل در بازار تأکید کرد: ارائه راهکار برای فروش مطلوب می‌تواند انگیزه تولید در کشاورز را بهبود بخشد.

ارسال نظرات