خبرهای داغ:
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین اذعان کرد: تحجرگرایان کسانی هستند که از مبانی اسلام برای برپایی جامعه ای غیر اسلامی که نمی تواند نیازهای بشر را در زمان و مکان ها بشناسد اجرا نماید.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۳۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با صحبت های مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه عقلانیت و انقلاب گری در یک مسیر هستند،گفت: عقل قانونی مطابق با شرع است.

وی با اشاره به معنای تحجر بیان کرد: تحجر یعنی وابستگی به تعصبات واهی و  اینکه عادات فکری و عاطفی را بر منطق و عقل مقدم دانستن است.

این مسئول با اشاره به اهداف تحجر گرایان گفت: تحجرگرایان کسانی هستند که از مبانی اسلام برای برپایی جامعه ای  غیر اسلامی که نمی تواند نیازهای بشر را در زمان و مکان ها بشناسد اجرا نماید.

مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: رهبری معظم در سخنان خود بسیار تاکید کردن که امروزه نیت تحجرگرایان مانع عقلانیت می باشد.

حجت الاسلام کاظم لو در ادامه به نکته سخنان رهبری در ارتباط با جایگزینی جلاد و شهید خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری از سوی منافقین و دشمن در  راستای تحریف آمیزی اسلام و انقلاب صورت گرفته و این اتفاقات نباید منجر به منحرف شدن افکار عمومی باشد.

وی در خاتمه با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: نباید دشمنان و به خصوص منافقین سبب شوند تا جای جلاد و شهید با یکدیگر جابه جا شود و مورد غفلت قرار نگیرند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها