خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:

عوامل گروهک تروریستی در برابر جان برکفان ایران زمین گیرشدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا اذعان کرد: عوامل گروهک تروریستی در برابر جان برکفان ایران زمین گیرشدند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۴۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با حادثه تروریستی 17 خرداد به همه خانوداه شهدا شهادت عزیزانشان را تسلیت گفت.

وی گفت: به لطف خداوند نیروهای امنیتی در کل کشور وجود دارد و این عملیات انتحاری گروهک های تروریستی به طور ناموفق به اتمام رسید.

این مسئول افزود: نیروهای نظامی  و انتظامی و لشکری کشور در همه شرایط و زمان ها حضور فعالی داشته و دارند و با هوشیاری و ذکاوت نیز سبب خنثی سازی عملیات تروریستی در 17 خرداد ماه شدند.

رحیمی با اشاره به امنیت موجود در منطقه تصریح کرد: به برکت وجود این عزیزان کشور ایران امن ترین منطقه است و بطوریکه با وجود شرایط مرزهای کشور و هماسایگان نیز تا به امروز دشمنان نتوانستند به خاک مقدس کشور تخطی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا خاطرنشان کرد: با هوشیاری سپاه پاسداران و نیروهای نوپا  باتجربه ترین افراد گروهک های تروریستی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و در برابر جان برکفان اسلام  زمین گیر شدند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار