خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات گفت: برخی افراد بعد از انتخابات جریان عقلانیت را به نفع خود تفسیر می کنند در حالی که همان طور که رهبری فرمودند عقلانیت یعنی انقلابی گری که این را مردم بصیر و آگاه قاینات در انتخابات امسال ثابت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۵۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در همایش سالانه مودت فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان قاینات که دوشنبه شب در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان پایگاههای بسیج وخانواده های انان در این برنامه گفت: هر ساله یک سری برنامه هایی برای اجرا به پایگاههای بسیج ابلاغ می شود که امسال روند ابلاغ برنامه ها متفاوت است و برنامه ها بسته به ضرورت هر منطقه اجرا می شود و این موضوع باید مدنظر فرماندهان پایگاههای بسیج باشد که برنامه ها متناسب با منطقه اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر پر رنگ تر شدن حضور بسیجیان در مساجد اظهارداشت: بایستی برنامه های ما به سمت و سوی مساجد محل و روستا کشیده شود و مساجد نیز رنگ وبوی پایگاههای بسیج را داشته باشد .

برات زاده بیان داشت: اهمیت دادن به مساجد وحضور در مساجد از اولویت های اول و ویژه در برنامه های بسیج است . و باید از مساجد بهره برداری بهینه کرد .

وی افزود: در پایگاههای بسیج فرمایشات رهبری حکم ابلاغ را دارد و بایستی فرمایشات حضرت آقا برای بسیجیان و هیئت امنای مساجد تبیین شود و حداقل انتظار از مجموعه بسیج این است که فرمایشات حضرت آقا را در هر بخش و موضوعی اجرایی وعملیاتی کنند. و این توقع ما از پایگاههای بسیج است.

برات زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر وتشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: بارها قبل از انتخابات تاکید کرده بودیم که بیش از 85درصد مردم شهرستان قاینات در انتخابات حضور فعال خواهند داشت و در انتخابات امسال به همت مردم این اتفاق افتاد.

وی با بیان این که برخی از افراد بعد از انتخابات از جریان عقلانیت استفاده زیادی می کنند وآن را به نفع خود تفسیر می کنند در حالی که همان طور که حضرت آقا فرمودند عقلانیت یعنی انقلابی وانقلابی تر و این را مردم بصیر وآگاه قاینات در انتخابات امسال ثابت کردند .

برات زاده بیان داشت: خراسان جنوبی وشهرستان قاینات در انتخابات امسال در کنار استان قم که قلب انقلاب کشور است قرار می گیرد واین عظمت بسیار بالایی است که متاسفانه برخی در صحبتهای خود این را تضعیف می کنند اما برای مردم خطه خراسان جنوبی افتخار وعزت است که در کنار استان قم که قلب انقلابی گری کشور است قرار داریم.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در پایان از حضور گسترده مردم در مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)تقدیر وتشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها