شادی مازندرانیها از راه یابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه:
مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور شهرستان قائم‌شهر نیز بعد از صعود تیم ملی و پیروزی 2 بر صفر این تیم در مقابل تیم ملی ازبکستان به خیابان‌ها ریختند و این صعود تاریخی و غرورآفرین را جشن گرفتند و همه یک‌صدا فریاد زدند « سلام جام‌جهانی سلام روسیه».
کد خبر: ۸۸۷۲۵۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دوشنبه‌شب برای تمام فوتبالی‌ها و قطعاً ملت عزیز ایران شبی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز بود.

بازی مقدماتی جام جهانی روسیه بین تیم های ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و ملی‌پوشان ایرانی بار دیگر فعل خواستن و توانستن را با اتحاد و همدلی تیمی صرف کردند و توانستند بلیط صعود به جام‌جهانی روسیه را به دست آورند.

این پنجمین بار است که تیم ملی ایران راهی ماراتن بزرگ جام‌جهانی می‌شود و به نظر می‌رسد این صعود آسان و بدون آویزان شدن به اما و اگرها، خوب به دل مردم ورزش‌دوست و فوتبالی ایران نشست.

تیم ملی ما با داشتن ویترینی از ستارگان و لژیونرها، در زمین خود نفوذناپذیر و در زمین حریف ظاهر شد و تنها تیمی است که بدون حتی یک گل خورده به جام‌جهانی صعود کرد.

39 سال از اولین صعود تیم ملی ایران به جام جهانی می‌گذرد و ستاره‌های طلایی ایران با اقتدار،  بلیط حضور خود را زودتر از سایر رقبای آسیایی، اروپایی و آمریکایی خود اوکی کردند و مسافر جام‌جهانی شدند.

هنرنمایی سردار آزمون و مهدی طارمی در بازی سبب شد تا تیم ملی ایران این‌بار با سکان‌داری کی‌روش راهی جام‌جهانی روسیه شود و بار دیگر هم‌پا با مردان بزرگ فوتبال جهان در زمین چمن حاضر شده و به‌‌دنبال افتخارآفرینی‌های جدید از نوع کی‌روشی باشد.

بدون شک، این صعود بدون قید شرط و مقتدرانه، فرصت بیشتری در اختیار سرمربی تیم ملی ایران و کادر فنی آن قرار می‌دهد تا با برنامه‌ریزی و آمادگی بیشتری در مسابقات جام جهانی حاضر شوند و سرمای روسیه را با حرارت بازی‌های خود، به گرمایی مطلوب و دل‌چسب تبدیل کنند.

یوزپلنگ‌های ایرانی، جانانه تاختند و بعد از برزیل دومین تیم صعودکننده به جام‌جهانی روسیه هستند و بار دیگر به دنیا ثابت کردند که ایرانی می‌خواهد و می‌تواند.

از نخستین دقایق مسجل شدن صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی، مردم پرشور مازندران به خیابان‌ها آمدند و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران با شادی بر و بچه‌های تیم ملی همراه و هم‌گام شدند.

مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور شهرستان قائم‌شهر نیز بعد از صعود تیم ملی و پیروزی 2 بر صفر این تیم در مقابل تیم ملی ازبکستان به خیابان‌ها ریختند و این صعود تاریخی و غرورآفرین را جشن گرفتند و همه یک‌صدا فریاد زدند « سلام جام‌جهانی  سلام روسیه».

امیدواریم نوار پیروزی‌ تیم‌های ملی در تمام رشته‌های ورزشی تداوم داشته باشد چرا که امروزه ورزش یکی از راه‌های برقراری ارتباط بین کشورها و قاره‌های مختلف جهان است و می‌تواند نقش مهمی در انتقال فرهنگ ناب ایرانی اسلامی ایفا کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها