خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 300 میلیون ریال کالای قاچاق خارجی و توقیف سه دستگاه خودرو در دو عملیات پلیسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۷۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "آرش مرادی" رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز با استقرار در عوارضی آزاد راه "قزوین – کرج"و کنترل خودرو های عبوری به دوستگاه "پژو 405" مشکوک وخودرو ها ارمتوقف کردند .

وی افزود : در بازرسی ماموران از خودرو ها تعداد یک هزار و 308 عدد شامپو خارجی قاچاق کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر وخودروها توقیف شدند.

مرادی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه "قزوین- زنجان" به یک دستگاه خودروی "تیبا" با یک سرنشین مشکوک ودستور ایست صادر و ارننده خودرو به محض مشاهده ماموران در آزاد راه دور زده ودر خلاف جهت آزاد راه با سرعت بالا متواری که ماموران پس از مسافتی تعقیب وگریز خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود : در بازرسی ماموران از خودرو تعداد 900 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ارزش به ارزش 300 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها