حجت‌الاسلام آزادی خواه در گفتگو با «بسیج»:

مسئولین کشور به مسئله سرقت روز افزون گوشی موبایل ورود کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات تدبیری اتخاذ شود که مالکان گوشی های سرقتی بتوانند خیلی سریع بتوانند گوشی خود از کار بیندازند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به تبعات امنیتی و حیثیتی سرقت گوشی تلفن همراه برای صاحبان کوشی و همچنین سرقت زیاد و قروش راحت گوشی های تلفن همراه سرقتی در کنار خیابان و لزوم رسیدگی مسولین متولی به این امر گفت: فضای مجازی که به یکی از جزهای لاین فک زندگی امروزی ما تبدیل شده است یکی از بارزترین ابزار های دسترسی به ان گگوشی تلفن همراه است که الان به وفور در دسترس همگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه کوشی تلفن همراه در گشور ما ورد استفاد بد و تاصحیح قرار گرفته است، افزود: اتفاقاتی که پیرامون این استفاده ناصحیح از گوشی تلفن همراه خطرات بسیار زیادی حیثیتی برای خانواده و برای اجتماع به همراه دارد.

حجت‌الاسلام آزادی خواه یاداور شد: یکی از این مسایل سرقت گوشی هاست که به راحتی درمقابل بازرهای موبایل شهر های بزرگ و برخی مناطق شناخته شده به راحتی گوشی های سرقتی فروخته می شود و این نشان دهدنه این است که سرقت گوشی زیاد اتفاق می افتد.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه سرقت گوشی هم از مسولین کشور و هم از توده مردم به سرقت می رود، خاطر نشان کرد: و با توجه به اینکه در فرهنگ استفاده از گوشی همراه قدری ضعف داریم و عکس و فیلم های شخصی و گاها اسناد را در گوشی موبایل خود ذخیره می کنیم، اینجا مسئولین انتظامی کشور و مخصوصا ناجا باید یک تدبیر جدی در مواجه با این مسئله چه در بعد انتظامی و چه در بعد فرهنگ سازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات نیز باید در این مسئله ورود کند، عنوان کرد:شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات تدبیری اتخاذ شود که مالکان گوشی های سرقتی بتوانند خیلی سریع بتوانند گوشی خود از کار بیندازند؛ دولت به معنی کلی کلمه یعنی وزارت ارتباطات، مخابرات، ناجا و وزارت اطلاعات باید تدبیری بیاندیشند تا برای این مسئله راهکاری اندیشیده شود.

ارسال نظرات