فرماندار بجستان عنوان داشت: اقدامات داعش در خاورمیانه برای به‌زانو درآوردن اصل هرم مقاومت یعنی ایران و تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۹۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرماندار بجستان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد فاجعه غمناک مجلس و مرقد امام خمینی (ره) در این ایام به مقام معظم رهبری و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و اظهار کرد: امروز اولین جلسه شورای اداری شهرستان بعد از انتخابات برگزار می‌شود و جا دارد به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری که پیروز واقعی انتخابات بودند تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد با شکوه حضور مردم در انتخابات ۹۶ ‌برگ زرینی دیگر بر تاریخ این مملکت افزوده شد.
 
حسین ابراهیمی کردیانی در ادامه به فاجعه تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) پرداخت و تصریح کرد: افتخار این نظام به این است که مجری بهترین دموکراسی در جهان است و ازاین‌رو دشمنان توان دیدن آن و حضور و عظمت این کشور را ندارد و ازاین‌رو دست به اقدامات تروریستی می‌زند تا حضور مردم برای لبیک به‌نظام و مقام معظم رهبری را به کاممان تلخ کنند.
 
وی افزود: ولی غافل از آن‌اند که به تعبیر مقام معظم رهبری با این ترقه‌بازی‌ها مسیر مردم تغییر نخواهد کرد، منسجم‌تر از قبلاً در کنار هم برای حفظ این نظام و انقلاب قدم بر خواهند داشت؛ و این‌گونه مسائل برای ما تازگی ندارد از ابتدای انقلاب تا به امروز به‌وفور وجود داشته است و به همت نیروی‌های اطلاعاتی و امنیتی رصد و کنترل شد است؛ امروز اگر مدافعین حرم و مرزبانان ما نمی‌بودند شاهد خیلی بیشتر از این اتفاقات در کشور می‌بودیم.
 
رئیس شورای اداری بجستان اذعان کرد: افغانستان، عراق و سوریه بهانه است، بسیاری از اقدامات داعش و تروریست‌ها در خاورمیانه برای به‌زانو درآوردن اصل هرم مقاومت یعنی ایران و تفکر انقلابی است نیاز امروز جامعه بیشتر از قبل به همدلی، اتحاد و وحدت است، آنچه لازم است قاتی نکردن این مسائل با مسائل سیاسی است.
 
فرماندار بجستان روحیه دفاع، ایثار و ازخودگذشتگی ایرانیان را آغشته در خونشان و زمینه وحشت امریکا از ایرانیان دانست و عنوان کرد: واقعه تهران تلنگری بود که باید درس گرفت، درس وحدت و قدردانی از نیروهای مدافع حرم و وطن که چگونه برای امنیت ما از جان‌ودل مایه می‌گذارند و مضایقه نمی‌کنند.
 
ابراهیمی مسئولان شهرستان را در این ماه دعوت به عبودیت و بندگی خدا کرد و گفت: با تشکر از امام‌جمعه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی که با حضور در نهاد ریاست جمهوری در ابتدای سال پیگیر بحث اشتغال شهرستان بودیم و امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین شده به نام اقتصاد مقاومتی کار و اشتغال، قدم‌های خوبی در عرصه اشتغال‌زایی شهرستان برداشته شود و در همین راستا نشستی با اعضای خانه صنعت بجستان داشتیم که جلسه‌ای پربار بود، پیگیریم برای تسریع رفع موانع اشتغال در بجستان نشستی با مشاغل خرد داشته باشیم تا ان‌شالله زمینه اشتغال در شهرستان را فراهم شود.
 
وی افزود: همه مسائل مربوط به اشتعال‌زایی پول و وام نیستند بلکه در مواردی مسائل مدیریتی موانعی بر سر راه اشتغال شهرستان است که در آن راستا درصدد برطرف کردن موانع هستیم.
 
فرماندار بجستان در ادامه نشست اعضای شورای اداری شهرستان به افزایش ۵۶ درصدی تملک دارایی اشاره داشت و تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی امسال شهرستان بجستان نسبت به سال گذشته رشد ۵۶ درصدی داشته که این افزایش چشم‌گیر برای اولین بار در تاریخ شهرستان شدن بجستان رقم خورد و این حاصل پیگیرهای مسئولان، امام‌جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها