خبرهای داغ:
مردم نیکوکار شهرستان بوئین زهرا سال گذشته برای حمایت از فرزندان ایتام تحت حمایت در این شهرستان بیش از هفت میلیارد و 97 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۹۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین، علی قهرمانی، مدیر کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه پرداخت زکات در جامعه باعث ایجاد عدالت اقتصادی می شود، اظهار کرد: مردم نوعدوست شهرستان بوئین زهرا در سال گذشته با پرداخت 24 میلیار ریال زکات توانستند بخش زیادی از مشکلات نیازمندان شهرستان را رفع کنند.

وی با اشاره به کمک مردم و نیکوکاران به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا طی سال گذشته، تصریح کرد: بیش از هفت میلیارد و 97 میلیون و 726 هزار ریال توسط مردم خیر بوئین زهرا به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اجرای طرح محسنین در این شهرستان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان بوئین زهرا برای حمایت از فرزندان محسنین تحت حمایت این شهرستان، طی سال گذشته بیش از سه میلیارد و 160 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کرده اند.

وی میزان صدقه پرداختی توسط مردم شهرستان بوئین زهرا را بیش از پنج میلیارد و 737 میلیون ریال  اعلام کرد و گفت: همچنین خیران بوئین زهرایی بیش از هشت میلیارد و 955 میلیون ریال به مراکز نیکوکاری این شهرستان برای رسیدگی به امور نیازمندان مساعدت کرده اند.

قهرمانی  پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان به تعداد 85 نفر به مبلغ هفت میلیارد و 150 میلیون ریال، پرداخت  تسهیلات اشتغال از محل قرض الحسنه بانک ها به 322 نفر به مبلغ 45 میلیارد و 700 میلیون ریال را از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا در سال گذشته عنوان کرد.

وی یادآورشد: امروز خانواده مددجو نیازمند استقلال در درآمدزایی و قطع وابستگی به کمک دیگران است که این هدف بدون اشتغال محقق نمی شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها