پورمختار در گفت‌وگو با «بسیج»:

رئیس جمهور از ایجاد دودستگی در جامعه پرهیز کند

پورمختار گفت:خطاب اصلی رهبری معظم انقلاب به رئیس جمهور است که رفتارهای تنش‎زایی را داشته و مثالی هم که مقام معظم رهبری ازسال59 از بنی صدر عنوان کردند برای این است که این اتفاق توسط یک رئیس جمهور دیگر رخ ندهد.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۰۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو تاکیدات امام خامنه‎ای در دیدار مسئولین نظام مبنی بر پرهیز از دوقطبی کردن و ایجاد دودستگی در جامعه عنوان کرد: به اعتقاد بنده خطاب اصلی رهبری معظم انقلاب به آقای رئیس جمهور است که رفتارهای تنش‎زایی را در زمان انتخابات و بعد از انتخابات از قبیل طعنه زدن به رقبا، زیر سوال بردن  آرایی که به غیر از او داده شد و .. داشته که اثر آن دوقطبی سازی است و این هشدار مقام معظم رهبری و مثالی هم که از سال 59 از بنی صدر عنوان کردند برای این است که این اتفاق توسط یک رئیس جمهور دیگر رخ ندهد و کشور را دچار مشکل نکند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ادامه این مطلب تاکید کرد: در شرایط ویژه امروز نیازمند اتحاد و اتفاق نظر وحدت و همدلی بیشتر هستیم و همه جریانات، گروه‎ها و مسئولین با هر تفکر و دیدگاهی که دارند باید موضع واحدی در مقابل دشمنان و همین‎طور در خصوص رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بگیرند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: لذا خواست و تقاضای ما نمایندگان مجلس نیز از رئیس جمهور و همین‎طور روسای سایر قوا این است که به دوقطبی سازی نپردازند و به آن دامن نزنند و کشور را همانطور که تا کنون یکپارچه و مردم آن متحد و پشت نظام و رهبری بوده  و در عرصه‎های سیاسی چون انتخابات حضوری منسجم و متحد داشتند، دچار انشقاق  و دودستگی نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار