موج تغییرات مديريتي در شهرستان پارس آباد؛

مديران شبكه بهداشت، كميته امداد و انجمن حمايت زندانيان تغيير كردند

موج تغییرات مديران در حالی پس از مدتی آرامش در شهرستان آغاز شده که در این میان طی روزهای اخیر شاهد انتصاباتي در بین مدیران پارس آباد بوده ایم.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، این روزها اخباري از تغییرات مدیریتی شهرستان پارس آباد مغان در سکوت خبری به گوش می رسد و این خبرها حکایت از انتصابات دیگری طی روزهای آینده در بين مديران اين شهرستان مرزي دارد.

در حالی که موج تغییرات در سطح مديران شهرستان پارس آباد بعد از وقفه اي در سال 96 آغاز شده که این شهرستان بدون شک نیازمند مدیران کارآمد برای توسعه است.

شهرستان پارس آباد مغان به عنوان یک منطقه محروم در کشور شناخته می شود که با مشکلات بزرگی مثل بیکاری دسته و پنجه نرم می کند و بدون شک نقش مدیریت در رفع محرومیت شهرستان بسیار مهم و تاثیر گذار است.

در حالی که در توسعه یک منطقه علاوه بر بودجه و امکانات، نیروی انسانی و مدیریت کارآمد نیاز است تا از امکانات و بودجه به نحو خوبی در جهت رسیدن به اهداف شهرستان استفاده کند، در سالهای اخیر شاهد بوده ایم که مدیریت در ادارات شهرستان پارس آباد دچار ضعفهایی بوده است و به خوبی نتوانسته در توسعه شهرستان نقش خود را ایفا کند.

در حال حاضر با روی کارآمدن دولت جدید و آغاز موج تغییرات مديريتي در شهرستان پارس آباد، مردم انتظار دارند که مشکلات و مسائل اصلی زندگی آنها حل شود؛ امروز مردم با رکود اقتصادی و بحران اشتغال دست و پنجه نرم می کنند و انتظار دارند که دولت تمام تلاش خود را براي رفع آن به کار گیرند.

در زیر مروری به تغییرات یک هفته اخیر که در بین مدیران شهرستان پارس آباد مغان اتفاق افتاده می اندازیم:

روز يكشنبه ( 21 خرداد) بود كه مراسم تودیع و معارفه رئيس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و تني چند از مسوولان استانی و شهرستاني برگزار شد.

در این مراسم از تلاشهاي سه ساله ارشد سعادتي رئيس پیشین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد تقدیر و كرامت احبابي كه پیش از این بعنوان معاون اداری و مالی در اين اداره مشغول به كار بود به عنوان رئيس جديد كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان پارس آباد منصوب شد.

تغيير بعدي مربوط به مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد بود كه گفته مي شود روز گذشته در مراسمي با حضور مسوولان از خدمات 4 ساله حبيب پور تقدير و رحمت حيدري به عنوان مدیر عامل جديد انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد معرفي شد.

سومین تغییر مدیران شهرستان پارس آباد این بار مربوط به مديريت شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان است كه پيش از ظهر امروز دوشنبه آيين توديع و معارفه با حضور جمعي از مسوولان استاني و شهرستاني در سالن اجتماعات اين اداره برگزار شد.

در اين مراسم از تلاشهاي بيش از 7 ساله سيد ابراهيم صادق زاده رئيس پيشين اداره شبكه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تقدير و جعفر بشيري به اين سمت منصوب مي شود.

بشیری داراي دکتری مدیریت خدمات بهداشتی و متخصص بیماری های داخلی است كه سابقه مدیريت مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار را در كارنامه كاري خود دارد.

به هر حال با شروع تغییر و تحولات در مدیران شهرستانی، انتظار می‌رود در صورت داشتن رویکردی برای تغییر مدیران، فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و نسبت به انتصاب نیروهای بومی، انقلابی، ولایت‌مدار و کارآمد و البته بدون حاشیه در سطح مسئولان شهرستان همت شود.

ارسال نظرات