خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

نور الهی در محراب نور شکافته شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: در هر لحظه زندگی با برکت امیر مومنان درسی برای شیعه نهفته است که با پیروی از آن زندگی انسان گلستان و عاقبتش بهشت خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

حجت الاسلام رضا صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به صفاتی از امیر مومنان و ضرورت پیروی شیعیات از آن امام همام گفت: نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با شب قدر و سالروز ضربت خوردن مرد الهی و نور خدایی است که این مصیبت عظمی را به صاحب عزا امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب تسلیت میگوییم.

وی ادامه داد: اگر خواسته باشیم از اوصاف نور الهی سخن بگوییم قلم قاصر و زبان الکن از گفتن فضائل حضرت علی(ع) خواهد بود.

صادقی اذعان کرد: خود خداوند توصیف این مرد الهی را بیان نموده است، از بیتوته کردن و در بستر پیامبر خوابیدن و مجاهدت و شهامت در جنگ های بدر و خندق و خیبر تا پرداخت صدقه هنگام رکوع.

وی اضافه کرد: درس های بزرگی در دستگیری از مستمندان و فقیران و یتیم نوازی امیر المومنین که بعد از شهادتش فهمیدند آنکس که نان به در خانه های آنها می آورده آن مرد الهی بوده است وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان ابراز کرد: در تک تک اعمال امام علی می توان درس ایی دریافت کرد که ادامه زندگی انسان را گلستان و عاقبتش را بهشت می کند، از همنشینی با فقرا و درماندگان که آن خرابه نشین ناله میکند کجاست آن همنشین محرومان ، و از سفارش هایی که به فرزندانشان نمودند که اگر من با یک ضربت به شهادت رسیدم قاتل من را فقط یک ضربت بزنید.

صادقی خاطر نشان کرد:با وجود خیر پیاپی که در وجود امام علی(ع) نهادینه بود در نهایت شاهدیم که ایشان مظلومانه وصیت می کنند که پیکرشان را شبانه به خاک بسپارند.

این مسئول در پپایان یادآور شد: ایشان که که نمونه بارز تقوا بودند در گریه ها و ماجات های شبانه خود چنان ناله های جانسوز سر می دادند و در نهایت هم با ندای "به خدای کهبه رستگار شدم" جام شهادت را نوشیدند.

7001/ت30 /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها