مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

سپاه حافظ انقلاب در داخل و خارج مرزهاست

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی در جمع فرماندهان بسیج شهرستان فارسان ، سپاهیان را حافظ انقلاب اسلامی در داخل و خارج مرزها دانست.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست مودت فرماندهان حوزه ها، گردان های بیت المقدس و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها ) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد رضا علوی در جمع شرکت کنندگان در این نشست، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن (علیه السلام) گفت: این نشست در رابطه با مودت است و یکی از آیات قرآن در خصوص کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، افزود: امام مجتبی (علیه السلام) علاوه بر اخلاق نورانی، معروف به کریم اهل بیت می باشند. همه ی اهل بیت صاحب کرم می باشند خصوصا امام حسن مجتبی که معروف به کریم اهل بیت هستند و ایشان بسیار رئوف نسبت به دوستداران اهل بیت بودند .

وی ادامه داد: شما سپاهیان و بسیجیان چشم و چراغ این انقلاب هستید . مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ارادت خاصی به نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران دارند. این سپاهیان هستند که هم در بعد داخل کشور و هم در بعد برون مرزی حافظ این انقلاب هستند .

حجت الاسلام علوی در ادامه؛ اظهار محبت بین زن و مرد، خوش رویی و خوش رفتاری از نگاه قرآن و اسلام را از وظایف اولیه بین زن و مرد بیان داشت و گفت: درگیری های بین زن و شوهر در حضور فرزندان و عدم رعایت حقوق یکدیگر اثرات مخرّب و منفی را در روح و جسم فرزندان خواهد گذاشت.

وی فرماندهان پایگاه های برادر و خواهر را به عنوان سرپنجه های سازمان و فرماندهان خط مقدم جنگ نرم دانست و تأکید داشت: باید نسبت به این وظیفه ی حساس و سنگین کوشا باشید، چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان احترام متقابل به یکدیگر ، آراستگی زن برای مرد و مرد برای زن و قناعت و ساده زیستی را از دیگر وظایف مهم زن و شوهر دانست.

گفتنی است:‌در این نشست خانواده های فرماندهان بسیج شهرستان فارسان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات