کوچکی نژاد خبر داد

تمدید 6 ماهه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان/ برای رسیدگی به تخلفات دراین صندوق به زمان بیشتری نیاز است

جبار کوچکی نژاد گفت: اعضا هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نامه‌ تمدید 6ماهه روند تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه تحویل داده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جبار کوچکی نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان  اظهار داشت: با گذشت 6 ماه از بررسی های صورت گرفته بر روی تخلفات مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان هنوز به نتایج قابل جمع بندی نرسیده ایم.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اتمام مهلت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درخواست تمدید این زمان را کرده‌ایم و به این صورت احتمالا 6 ماه دیگر بررسی تخلفات این صندوق تمدید می شود و اعضا هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نامه‌ تمدید 6ماهه روند تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه تحویل داده است.

 

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه گزارشات این صندوق به زودی بعد از مشخص شدن نتیجه به اطلاع همه مردم می رسد گفت: مسیر تحقیق و تفحص با همکاری دستگاه ها به خوبی در حال پیش روی است و برای ادامه دادن این روند نیازمند زمان بیشتری هستیم.

 

پیش از این محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی کشورمان از پیچیدگی مراحل رسیدگی به تخلفات گسترده در این صندوق پرده برداشته و اعلام کرده بود علت به طول انجامیدن این تحقیقات گستردگی و پیچیدگی تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار