خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

این روزها ارزش شهدای مدافع حرم مشهودتر شده است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: این روز ها ارزش شهدای مدافع حرم بعد از حادثه تروریستی در تهران بسیار مشهودتر از قبل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از طوبی گلستان، سرهنگ سید علی مهاجر در حاشیه همایش "لاله های زینبی" اظهار  کرد: این روز ها  ارزش شهدای مدافع حرم بعد از حادثه تروریستی در تهران بسیار مشهودتر از قبل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: شاید روزی احساس میشد که با برخی ها این شبهات را در ذهن داشته اند که چرا باید در خصوص مدافعان حرم هزینه ای شود آنها فرمایشات مقام معظم رهبری را فراموش کردند که گفته بود: اگر مدافعان حرم نبوده اند ما باید در همدان و کرمانشاه با آنها مبارزه می کردیم.

وی هدف از برگزاری همایش "لاله های زینبی" را قدردانی از خانواده های شهدای مدافع حرم دانست و تاکید کرد: برگزاری همایش لاله های زینبی هم به همین خاطر برگزار شد تا ما بتوانیم از اهمیت و جایگاه خانواده های شهداء را قدردانی کنیم و به آنها بگویم این رشادت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم هیچ گاه فراموش شدنی نیست و همواره میتواند درس عبرتی برای آیندگان باشد.

مهاجر گفت: این همایش به ابتکار پایگاه مقاومت مکتب الرضای حوزه مقاومت امام رضا(ع) برگزار شد تا بتوانیم در این ماه عزیر بر سر سفره های افطار دور هم جمع شویم و ابراز ارادت خودمان را به خانواده های شهداء اعلام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد: همواره راه و رسم شهداء چراغ هدایت ما هستند، ما با ارج نهادن به چراغ های هدایت بتوانیم با درس گرفتن از مکتب شهداء به کوچکترین وظیفه خودمان در مقابل خانواده های شهدای مدافع حرم با تکریمشان انجام بدهیم.

وی در پایان با اشاره به پیام شهداء بالاخص شهدای مدافع حرم متذکر شد: شهدای ما بزرگترین پیامی که به ما داده اند این بوده که برای دفاع از دینشان هیچ گاه مرزی نمی شناسند و هر جایی که کشورشان و اسلام در خطر باشد با اطاعت از دستورات، جانفشانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار