طالبی: شرکت منطقه ای نفت ساری با حجم بالای انتقال فرآورده به نیروگاه‌ها از هر گونه اختلالی در توزیع برق پایدار در سطح مناطق شمالی کشور جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۶۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی  شرکت نفت مازندران، حسینعلی طالبی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای عملیات انبار نفت ساری، در زمان‌های لزوم انبار نفت ساری پشتیبان نیروگاه‌های  نکا، انزلی، علی آباد و نوشهر است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای عملیاتی و برخورداری از ناوگان بزرگ حمل و نقل در بین مناطق شمالی، این انبار در زمان‌های لازم با تقاضای نیروگاه‌های نکا، علی آباد، انزلی و نوشهر سوخت مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.

طالبی تاکید کرد: منطقه ساری با حجم بالای انتقال فرآورده به نیروگاه‌ها از هر گونه اختلالی در توزیع برق پایدار در سطح مناطق شمالی کشور جلوگیری کرده است.

وی با بر شمردن تاسیسات‌های مهم استان مازندران، بیان کرد: به غیر از نیروگاه‌های شمالی به دیگر استان‌ها نیز انواع فرآورده را ارسال می‌کند که در سال 95 حدود 508 میلیون لیتر به مناطق چالوس، گرگان، مشهد، بجنورد، سبزوار، شاهرود، اردبیل، گلستان ، میاندوآب و ارومیه ارسال شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها