خبرهای داغ:
آتش به اختیار در جنگ زمانی رخ می دهد که حملات غافلگیر کننده از طرف دشمن صورت گیرد و چنانچه منتظر دستور فرماندهی بمانند نیروهای خودی به طور کامل منهدم خواهند شد
کد خبر: ۸۸۷۲۶۷۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آتش به اختیار در جنگ زمانی رخ می دهد که حملات غافلگیر کننده از طرف دشمن صورت گیرد و چنانچه منتظر دستور فرماندهی بمانند نیروهای خودی به طور کامل منهدم خواهند شد و یا اخرین مراحل هماهنگی صورت گرفته باشد و یا اینکه بخواهیم بیشتر حجم اتش را بر روی مواضع دشمن بریزیم.

رهبر انقلاب در چه شرایطی قرار گرفتند که  فرمان آتش به اختیار در بعد فرهنگی را صادر کردند؟ وضعیت کشور در حالت اضطرار قرار گرفته که رهبر انقلاب  فرمان آتش به اختیار صادر کردند؟ یا اینکه اساس فرماندهی و قرارگاه فرهنگی  کشور به وضعیت بحرانی و نا کار آمدی مبتلا شده است؟

وقتی سند 2030به عنوان یک خطر فرهنگی مین گذاری شده در ایام انتخابات  از طرف رهبر انقلاب پرده برداری شد  دولت به هیچ و جه زیر بار نرفت و رییس جمهور نیز با زبان تهدید در خصوص افشاکنندگان 2030 سخن گفت اما پس از آن رهبری را متهم کردند که اطلاعات نادرست به وی داده اند که در سخنرانی اخیر معظم له فرمودند: اینکه گفته می شود اطلاعات بنده ناقص است اینطور هم نیست.

پس از 2030 رهبر انقلاب فرمان آتش به اختیار صادر و حجم تهاجم فرهنگی دشمن به قدری بالا بوده که دولت و دستگاه های مسئول هرگز نتوانستند حقیقت ماجرا را درک کنند و با رهبر انقلاب هم سو نیستند این موضوع در سند 2030 صدق می کند.

سندی که در خارج از کشورتوسط سازمان ملل به سبک استکباری تنظیم شده و همان سازمان مللی که با لو دادن اطلاعات هسته ای ایران دانشمندان هسته ای را ترور می کنند و بزرگترین جنایات غرب و سلاح های کشتار جمعی علیه ایران استفاده شده  هیچ بیانیه ای صادر نکرد و در محکومیت مجرمین تعلل داشته و حامی آنها بوده احمقانه است که فکر کنیم بهتر از احمدی روشن با سیستم آموزشی 2030برای پیشرفت ایران پرورش خواهند داد .

وقتی نخبگان و دانشمندان پزشکی ایران را به شهادت می رسانند حماقت محض است فکر کنیم نگران هدر رفت منابع و استعداد های ایران اسلامی هستند.کسانی که دل خوش به این سند هستند بدانند نسخه قحطی زدگان آفریقا را برای ایران نوشته اند و خود شیفتگان غرب بدان افتخار می کنند.

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و در تقابل با فرهنگ های استعماری بوده و دشمنان این مرز و بوم  تا می توانند در براندازی و ریشه کنی این فرهنگ ناب انقلاب در ستیز خواهند بود و از هر فرصتی استفاده خواهند کرد تا بتوانند مطامع خود را تحصیل کنند.

گرایش طیف غربگرا به گریز از آموزه های انقلاب که همواره نقش سرباز و پیاده نظام فرهنگ های استعماری را بازی می کنند با تفاسیر غلط از سخنان رهبری نظام و آموزه های انقلاب  هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کردند.

وقتی کانال آمد نیوز در برابر تمام ارکان و خطوط نظام عرض اندام می کند اما طیف روحانی و خاتمی را پشتیبانی خبری می کند واهانت ها و اخبار فراوانی را به رهبری و امام راحل نسبت می دهند چرا توسط نهاد های اطلاعاتی با وی برخورد نمی شود که ریزش هایی را در خصوص پرونده طوسی برای انقلاب ایجاد کرد  که در حقیقت ششصد لشکر نظامی امریکا نمی توانست این کار را انجام دهد.

باید در برابر آمد نیوز و شبکه های عنکبوتی رسانه و ابزار ضد فرهنگی دشمن منتظر دستور از طرف دستگاه های ذیربط شد؟ اگر اینگونه است بدانیم بیش از 30 سال است فریاد های رهبر فرزانه انقلاب اتاق فکر این مقوله را بیدار نکرده است و خود را به خواب زده اند.

حالا کار به جایی رسیده است که فرمان اتش به اختیار را صادر می کند، کسانیکه فریاد و شعارشان این بود وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، تکلیف بر همگان روشن شد و فرمان جهاد صادر شده  و پیش به سوی خیمه سفیانی ها  را در دستور کار خود قرار دهید دیگر هیچ کس نمی تواند مالک را در آستانه پیروزی فرا بخواند، علی مقتدر و مظلوم است و ملت ما هم اهل کوفه نیستند که  با شمشیر خوارج برقصند و ندای لا حکم الا لا الله سردهند.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها