کارآمدی و هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما حملات کور تروریست‌ها به مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) را در نطفه خفه کرد.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به حملات تروریستی تهران، اظهار کرد: این حملات با توجه به برنامه‌ریزی و تدارکاتی که برای آن شده بود، بسیار ناپخته، ناشیانه و حقیرانه صورت گرفت و از بعد سیاسی نیز حملات کور از این دست نه تنها نزد مردم مردود است بلکه کسانی که خودشان دستشان آلوده است هم زمانی که با چنین صحنه‌هایی مواجه می‌شوند، چاره‌ای جز اعلام انزجار و محکومیت این اقدامات ددمنشانه ندارند.

وی افزود: در این حملات تروریستی وحشیانه، عده‌ای از مردم بی‌گناه که برای دیدار با نمایندگان و حل مشکلاتشان به مجلس رفته بودند و همچنین در مرقد امام هم باغبانی که مشغول آبیاری فضای سبز بود به شهادت رسیدند، بنابراین کسانی که این طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی را کرده‌اند بسیار ناشی هستند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی عملکرد نیروهای نظامی و امنیتی را در مواجهه با حملات تروریستی تهران مثبت ارزیابی و تصریح کرد: کارآمدی و هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما حملات کور تروریست‌ها را در نطفه خفه کرد.


نانواکناری در پایان گفت: عملکرد خوب این نیروها نشان از ثبات امنیت در کشور دارد و امیدواریم با همراهی و همدلی مردم و مسؤولان و نیروهای امنیتی، دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها