خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی گفت: اخلاص و تفکر دو راه رسیدن به رضای خداوند است. اینها دو بال هستند برای رسیدن انسان به سعادت که هر دو باهم انسان را به مسیر و هدف اصلی می رساند.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مختاری استاد حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت لیالی قدر و شب ضربت خوردن مولی متقیان امام علی علیه السلام در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان اظهارداشت: شبهای قدر شبهای بسیار باعظمت وپر برکتی است  به گونه ای که سرنوشت تمام انسانها در این شبها رقم می خورد.

وی عنوان کرد: انسان باید در این شبها با اخلاص کامل به در گاه خداوند برود و با کمال خلوص در پیشگاه خداوند متعال توبه نماید چون این ماه، ماه خداوند است وخداوند در این ماه به طور ویژه در رحمت خود رابه روی بندگان خود گشوده است.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: انسانها برای رسیدن به هدف اصلی که قرب خداوند است در انجام تمام امور خود باید اخلاص داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از راه های رسیدن به خداوند داشتن اخلاص در تمام امور زندگی است ادامه داد:  انسان باید کارهایش رافقط برای خداوند انجام دهد و قلب خود را خالی از هر چه غیر خدا کند و فقط حکمران قلبش را خداوند قرار دهد و بعد جامعه را برا ی قوانین الهی آماده کنند.

مختاری خاطرنشان کرد: راه دوم رسیدن به رضای خداوند تفکر است که انسان در انجام وظایف و تشخیص وظایفش تفکر کند این دو با همدیگر انسان را به سعادت میرساند.

وی افزود: به طور مثال اخلاص بدون تفکر میشود ابن ملجم و یا داعش، تفکر بدون اخلاص هم می شود شیطنت که انسان در دنیا فقط به فکر سود های دنیایی به هر طریقی باشد که این هم منجر به بی راهه می شود.

وی بیان داشت : تفکر و اخلاص  دو بال هستند برای رسیدن به سعادت انسان که هر دو باهم انسان را به مسیر و هدف اصلی می رساند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها