خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

احتمال قوی وجود شب‌قدر درماه رمضان/دعاکنیم مهیای ظهور شویم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مومنان همان طور که در احادیث نیز وارد شده است، در این شب ها به مناجات و تضرع در درگاه معبود بپردازند چرا که در این شب تقدیر یک ساله هر فردی مقرر می گردد.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۰۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به اهمیت شب قدر و احتمال قوی وجود این شب در بین شب های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ما در طول سال شب هایی را می بینیم که گفته می شود احتمال وجود شب قدر در آن می رود، با این حال احتمال وجود شب قدر در ماه مبارک رمضان قوی تر است.

وی ادامه داد: این شب در بین شب های و ایام مهم سال به لحاظ مصالحی که خداوند متعال در نظر دارد پنهان شده است، با این حال ائمه علیهما سلام احتمال قوی رابر یکی از شب های 19، 21 و یا 23 ماه مبارک رمضان قرار داده اند.

معبودی تبیین کرد: وقتیی با دقت در آیات و روایات نگاه می کنیم بر حقیقت این احتمال پی می بریم، خداوند قرآن را در ماه مبارک رمضان نازل فرموده است و در سوره قدر هم تاکید می کند شب قدر بیش از 1000 ماه ارزش دارد و با توجه به ارزش ها و جایگاه ماه مبارک رمضان می توان دلائل روشن را درک کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین یادآور شد: برادران اهل سنت شب 27 ماه مبارک رمضان را نیز به عنوان یکی از احتمالات در نظر می گیرند؛ بنا بر این قرائن بهتر است که مومنان همان طور که در احادیث نیز وارد شده است، در این شب ها به مناجات و تضرع در درگاه معبود بپردازند چرا که در این شب تقدیر یک ساله هر فردی مقرر می گردد.

دعا کنیم شایسته ظهور منجی عالم بشریت باشیم

حجت الاسلام معبودی در ادامه این گفت و گو به مهمترین دعاها و درخواست هایی که باید از درگاه حق داشته باشیم هم اشاره کرد و گفت: از خداوند متعال بخواهیم که به ما شایستگی برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت را عطا فرماید.

وی اضافه کرد: علاوه بر دعا  هایی که برای تعجیل در فرج امام زمانمان می کنیم بنده معتقدم ابندا باید زمینه های ظهور در بین افراد به وجود بیاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در بخش پایانی این گفت وگو خاطر نشان کرد: تلاش کنیم و از خداوند بخواهیم که بتوانیم زمینه های ظهور هر چه زودتر آخرین منجی عالم بشریت را فراهم آوریم تا دنیا از این وضعیت وحشتناکی که در آن قرار دارد رهانیده شود.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها