خبرهای داغ:
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی در برابر ازبکستان برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرد.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، تیم ملی فوتبال ایران توانست پیش از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی صعود خود را برای سفر به روسیه مسجل کند و شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

تیم فوتبال ایران از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی ازبکستان بود که با نتیجه 2 بر 0 موفق شد این تیم را شکست دهد و با اقتدار به رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

ایران به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی روسیه راه یافت. این پنجمین حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۲۰ امتیاز برای دومین دوره متوالی به جام جهانی راه یافت.  ایران اولین تیم آسیایی است که با گل های سردار آزمون و مهدی طارمی در ورزشگاه آزادی صعود خود را به جام جهانی سال آینده قطعی کرد.

گل سردار آزمون در نیمه اول این دیدار در ورزشگاه آزادی ایران را در مسیر پیروزی قرار داد. گل مهدی طارمی در اواخر وقت بازی نیز صعود ملی پوشان ایران را به جام جهانی قطعی کرد.

با این نتیجه، تیم ایران یکی از دو سهمیه گروه اول در رقابتهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا را از آن خود کرد. شاگردان کارلوس کی روش با ۲۰ امتیاز از هشت مسابقه صدرنشین گروه هستند و هشت امتیاز با ازبکستان رده سومی اختلاف دارند.

این پنجمین حضور ایران در جام جهانی بعد از سال های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ است. تیم ایران  به روسیه میزبان جام و تیم برزیل قهرمان پنج دوره رقابتهای جام جهانی ملحق شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها