اهداء جام قهرمانی فوتسال به خانواده شهید کاکه جانی

تیم فوتسال نونهالان شهید کاکه جانی که در مسابقات جام رمضان پایگاه بسیج شهید ورمقانی استان کردستان به مقام قهرمانی دست یافته بودند، جام قهرمانی این مسابقات را به خانواده شهید کاکه جانی اهدا نمودند.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۴۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اعضا تیم فوتسال نونهالان شهید کاکه جانی که در مسابقات جام رمضان پایگاه بسیج شهید ورمقانی استان کردستان به مقام قهرمانی دست یافته بودند، جام قهرمانی این مسابقات را به خانواده شهید کاکه جانی اهدا نمودند.

حجت الاسلام باباشاهی در این دیدار که در منزل این شهید گرانقدر برگزار شد، اظهار داشت: شهید کاکه جانی از افراد فعال در بسیج بود و خوش رفتاری با دوستان و اطرافیان از ویژگی های بارز او بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به مادر شهید گفت: افتخار کنید که فرزندتان در راه دفاع از اسلام و انقلاب به شهادت رسید. از خداوند منان برای شهید کاکه جانی علو درجات و برای شماصبر جزیل مسئلت دارم.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ارج نهادن به عمل ارزشمند این نونهالان خاطرنشان کرد: در طول سال هزاران در اثر تصادف، بلایای طبیعی و دیگر عوامل مرگ و میر از دنیا می روند و ممکن است هیچکس هم یادی از آن ها نکند اما این برکت خون شهیدان که باعث زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره ی شهدا می گردد.

 در پایان این مراسم جام قهرمانی فوتسال توسط سرپرست تیم به مادر گرانقدر شهید کاکه جانی اهدا گردید.

لازم به ذکر است شهید محمد جواد کاکه جانی به همراه سه تن از همرزمانش در بیست و یکم رمضان سال 1395 در منطقه کوسالان شهرستان سروآباد به درجه رفیع شهادت نائل امدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار