مردم دودانگه در تامین سوخت خانگی با مشکل مواجه اند/ نارسایی و بی مدیریتی در توزیع نفت مردم را گرفتار کرد

علی رغم برخورداری اکثر نقاط مازندران از گاز و کاهش مصرف نفت ، مردم روستاهای دودانگه ساری در دهستان بنافت با نارسایی سوخت نفت بهاره و تابستانه مواجه اند.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۴۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گرچه با فرا رسیدن ایام گرم سال مصرف نفت و فراوردهای آن در استان با کاهش چشمگیری مواجه است اما غافل نباید بود که بخش عظیمی از مناطق کوهپایه ای استان به دلیل مصرف خانگی(پخت و پز و تامین سوخت حمام) همچنان از نفت استفاده می کنند.
 توزیع ناعادلانه در اختصاص سهمیه نفت به روستائیان بخش از سوی متولیان شرکت نفت ساری از یک سو و سیر طولانی مدت مراحل تعویض برگه های سهمیه ای نفت(کوپن)  از سوی دیگر عاملی برای عدم دسترسی مناسب مردم به این سوخت شده است.
با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و نیاز جدی و لازم به سوخت یادشده برای مردم روستاهای دودانگه شایسته است مسئولین تدبیری درخور و عاجل برای تامین سوخت خانگی  این روستائیان بیاندیشند.
 از آنجائیکه مردم منطقه در حاشیه جنگل به سر می برند و به حفظ جنگل اهمیت ویژه ای می دهند و  تهیه سوخت نفت در کنار دسترسی مشکل دارای هزینه سنگین برای روستائیان می باشد ، خداپسندانه یا منطقی است، تا متولیان امر گاز رسانی،  در اجرای طرح انتقال گاز دامفان - کیاسر - دودانگه و سوادکوه در مدت باقی مانده تا فصل سرد سال، تلاش و همت مضاعفی از خود نشان دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها