معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل از سبد غذایی و غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۹۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحیدی  در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون خیران بیش از پنج میلیارد ریال به اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده‌اند که مساعدت‌های نیکوکاران در قالب برپایی سفره‌های اطعام و افطار، طرح مفتاح‌الجنه و کیسه‌های همیان مولا به دست نیازمندان رسیده است.

وی با بیان اینکه سفره‌های اطعام و افطار برای مددجویان تحت حمایت در مساجد و حسینیه‌های استان گسترده شده است، تصریح کرد: با همکاری امام جماعت، هیئت امنای مساجد، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیران سفره‌های افطار و اطعام برای نیازمندان برپا می‌شود که تلاش داریم تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی مددجویان تحت حمایت را از سبد غذایی و غذای گرم بهره‌مند سازیم.

توحیدی بیان کرد: خیران بیش از سه میلیارد ریال به اطعام نیازمندان و تهیه سبد غذایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت کمک کرده‌اند که کمیته امداد با برپایی سفره‌های اطعام و افطار در مساجد درصدد است تا فقیر و غنی در کنار هم روزه‌های خود را بگشایند که این امر در کنار ارتقای همبستگی اجتماعی، سبب می‌شود تا آحاد مختلف مردم نسبت به محرومان و مستمندان بیش از پیش احساس مسئولیت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بیش از چهار هزار سبد غذایی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است، افزود: قبل از ماه مبارک رمضان هشت هزار کیسه همیان مولا بین خیران توزیع شد تا آنان با مساعدت‌های خود بخش مهمی از نیازهای اساسی خانواده‌های مستمند را تأمین کنند که همچنان نیکوکاران با مراجعه به دفاتر این نهاد کمک‌های خود را برای دستگیری از فقرا اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ادارت، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با استقبال از طرح مفتاح الجنه مساعدت و خدمات قابل توجهی را به مددجویان ارائه کرده‌اند، گفت: این طرح به منظور دیدار و همنشینی مسئولان و خیران با خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود تا از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا شده و تمهیدات لازم را برای رفع گرفتاری‌های آنان مدنظر قرار دهند.

توحیدی اظهار کرد: کمیته امداد استان اردبیل در طول ماه مبارک رمضان آماده دریافت مساعدت‌های خیران و نیکوکاران در راستای دستگیری از فقرا و خانواده‌های بی‌بضاعت است که مردم نوعدوست می‌توانند با مشارکت در طرح‌های حمایتی، یاریگر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان باشند.



منبع : تسنیم

 

ارسال نظرات