خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی خواهران:

ما بايد مدافع ارزش های انقلاب باشیم

برنامه افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه 1 و 2 توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه ناحيه نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ در ابتدای این برنامه، فرماندهی حوزه، سرکار خانم سعیدفر در رابطه با طرح هجرت و نیز باقی طرح های تابستانی و همچنین روند برنامه هیئت مذهبی توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه این برنامه، فرماندهی ناحیه؛ سرهنگ ساعی با حضور در برنامه سخنانی ایراد نمودند. سخنان ایشان با محوریت انقلاب و حضرت امام خمینی(ره)، انتخابات و حادثه تروریستی هفته گذشته بود.

ایشان ضمن اشاره به تلاش همه جانبه دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب گفتند: برخی از مردم در کشورهای غربی و آمریکایی با الگوگیری از ایران مایل به اسلام هستند و تعداد زیادی به اسلام گرایش پیدا کرده اند به همین دلیل دشمن احساس خطر نموده و از ابزار متفاوتی برای دشمنی استفاده نموده است از جمله فیلم های هالیودی ضد اسلامی، ایجاد طالبان و القاعده در سال های قبل و در حال حاضر بدتر از آن داعش می باشد که شاهد عملکرد آنها در مجلس و مرقد امام(ره) در هفته گذشته بودیم.

وی در ادامه افزود: انتخابات تاریخ 29 اردیبهشت با دو شاخصه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی که موجب تعجب همه دنیا شد و نیز امنیت انتخابات بود که در سایه انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که این نشان این است که انقلاب ما مسأله بسیار مهمی است و نیاز است که شما هدف این انقلاب را بشناسید و تاریخ آن را تا به امروز مطالعه کنید. مقام معظم رهبری امروز روی سخن اش با شما که نسل آینده و سرمایه انقلاب هستید می باشد و باید بر همه ما مشخص شود که باید مدافع ارزش های انقلاب باشیم و با الگو گیری از خط مشی امام خمینی(ره) و نیز نهضت عاشورا اهداف انقلاب را برای رسیدن به ظهور امام زمان(عج) پیش ببریم.

در ادامه نیز برنامه مولودی و نماز جماعت برگزار گردید و با توزیع افطاری برنامه به پایان رسید.
ارسال نظرات