مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراکز خرید گندم استان اردبیل به سیستم‌های نوین و مجهز تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۳۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نوبخت  در جلسه کارگروه خرید گندم شهرستان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر خرید گندم کشاورزان شمال استان آغاز شده و مراکز خرید نیز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازند و از نظر خرید گندم از کشاورزان مشکلی وجود ندارد.

وی از تجهیز مراکز خرید گندم به سیستم‌های نوین و مجهز خبر داد و افزود: امسال نیز خرید تضمینی گندم به صورت آنلاین انجام می‌شود که در سال گذشته این مورد آفلاین بود که مشکلاتی را به وجود آورده بود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه گندم تولیدشده در استان از کیفیت بالایی برخوردار بوده این امر برای استان نیز بسیار مفید است چرا که می‌توانیم در کیفی‌سازی نان نیز اقدامات اساسی انجام دهیم چرا که بی‌شک گندم تولیدشده باکیفیت سبب می‌شود که نان باکیفیت نیز در منطقه پخت شود.

نوبخت از آمادگی شرکت غله استان برای خرید گندم کشاورزان استان خبر داد و گفت: در این زمینه جلسات و کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن گندم کشاورزان را خریداری و مطالباتشان را پرداخت کنیم.

معاون فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این جلسه از نظارت همه‌جانبه بر خرید و فروش گتدم کشاورزان اردبیل خبر داد و افزود: انتظار داریم سازمان جهاد کشاورزی مطالبات گندمکاران را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کند تا دغدغه کشاورزان برطرف شود.

وطندوست با بیان اینکه نیاز است باسکول‌ها و آزمایشگاه‌های گندم در اردبیل استانداردسازی شود، اظهار کرد: دوربین‌های مداربسته نیز در انبارها و مراکز خرید نصب شده که این امر بسیار موثر در خدمات‌رسانی است.

وی از پیش‌بینی برداشت 100 هزار تن گندم و 842 تن کلزا در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود که این امر سبب پویایی اقتصاد منطقه شده است.
 
 
ارسال نظرات