حجت الاسلام پورمحمد خبر داد؛

توزیع اقلام تبلیغاتی جشنواره کتابخوانی رضوی در بین نمازگزاران در مساجد و مصلای شهرستان پارس آباد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد از توزیع اقلام تبلیغاتی جشنواره کتابخوانی رضوی در بین نمازگزاران در مساجد و مصلای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۴۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه از جمله این اقلام، لوح های فشرده حاوی بروشور و فایل پی دی اف کتابهای جشنواره می باشد، اظهار داشت:

کتابداران ضمن حضور در بین نمازگزاران و تبیین جشنواره کتابخوانی رضوی، برگه های نقاشی ویژه این جشنواره را نیز در بین کودکان توزیع میکنند.

وی با اشاره به حضور کتابداران در حلقه های صالحین بسیج، مدارس و مهدهای کودک و ادارات و مؤسسات، افزود: نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح معابر و ورودی کتابخانه ها، توزیع پوستر جچشنواره در بین ارگانها و توزیع لوح های فشرده در معابر پر رفت و آمد از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول، تلاش کتابداران در شهر پارس آباد و بخش های تازه کند، اصلاندوز و اسلام آباد را قابل تحسین دانسته و تصریح کرد: در همه کتابخانه های عمومی این شهرستان، پنل های ویژه جشنواره با هدف اطلاع رسانی و ثبت نام علاقمندان برپا شده است.

پورمحمد، همکاری دستگاههای اجرائی و فرهنگی شهرستان پارس آباد با کتابخانه های عمومی را مورد اشاره قرار داده و تأکید کرد: حمایت امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، موجب برگزاری هرچه پررونق این برنامه شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد همچنین از برپائی ایستگاهای ویژه توزیع اقلام جشنواره کتابخوانی رضوی در شبهای قدر در شهرهای این منطقه خبر داد.

 
خبرنگار افتخاری بسیج از اردبیل: شهرام آموزگار
ارسال نظرات