مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سطح معرفت و معنوی برادران پایور و وظیفه؛عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس عقیدتی ویژه ماه مبارک رمضان نمود.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد،حجت الاسلام شیخ زاده در این کلاس گفت:اشراف علما و عرفا از عالم برزخ به عالم دنیا زیاد است.در این شبهای عزیز یک ارتباط معنوی با برخی علما و بزرگانی که صاحب مقامات معنوی بوده اند و درگذشته اند؛برقرار کنیم و از ایشان کمک معنوی بخواهیم و گرنه ضرر می کنیم.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد:یکی از خدعه های شیطان این است که انسان را از مأموریت و وظیفه اصلی اش خارج می کند به عنوان مثال بین یک امر واجبی مثل صله رحم و خواندن زیارت عاشورا که یک عمل مستحبی است به انسان سفارش خواندن زیارت عاشورا را می دهد .

وی همچنین اذعان کرد:هیچگاه شیطان به یک انسان مذهبی پیشنهاد گناه زنا نمی دهد ولی پیشنهاد گناه کوچکتر که مثلاً نگاه زیرچشمی حرام را می دهد و اگر انسان گناهان کوچک را مرتب انجام دهد بعد گناه کبیره را انجام می دهد و بعد انجام همین معاصی زمینه ساز کفر می گردد و لذا همین جاست که عده ای در اوایل رزمنده بودند جانباز بودند ولی الان همان چیزهایی که قبلاً به خاطر آن جهاد کردند را قبول ندارند.

شیخ زاده در ادامه افزود:قرآن می گوید:یک عده ای از مردم مورد لعن انبیاء خودشان قرار می گرفتند فقط به خاطر اینکه وقتی به منکری می رسیدند نهی از منکر نمی کردند و با لبخند از کنار آن گناه رد می شدند مبادا ما هم همینگونه باشیم که وقتی به منکری رسیدیم بی تفاوت از کنارش رد شویم چرا اگر این کار کنیم مورد لعن و نفرین هستیم.

ارسال نظرات