رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود:

مهمترين قسمت آموزش مراكز كارآفريني و دانش آموختگان است

دکتر فاتح در بازديد از مركز رشد و فناوري هاي نوين اين دانشگاه گفت: براي كمك به دانش آموختگان ارتباط دو سويه اي بين دانشگاه ها، شركت ها و دانشجويان نياز است كه سبب پيشرفت و رفع مساله بيكاري نيز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود در بازديد از مركز رشد و فناوري هاي نوين اين دانشگاه ضمن تاكيد بر اهميت اشتغال زايي دانشجويان و ايجاد مراكز كارآفريني و دانش آموختگان، از تشكيل مركز رشد و فناوري هاي نوين در محل پرديس مهندسي و فناوري هاي نوين دانشگاه با همكاري پارك علم و فناوري شاهرود ابراز خرسندي كرد و افزود: اميدواريم با بستر ايجاد شده و استفاده از الگوهاي موفق شاهد تشكيل و رشد شركت هاي دانش بنيان باشيم و دانشگاه در اين خصوص پشتيباني لازم از اين شركت ها را در دستور كار خود دارد.

وی با بيان اينكه مهمترين قسمت آموزش مراكز كارآفريني و دانش آموختگان است، تاکید کرد: براي كمك به دانش آموختگان ارتباط دو سويه اي بين دانشگاه ها، شركت ها و دانشجويان نياز است كه سبب پيشرفت و رفع مساله بيكاري نيز خواهد شد.

دكتر محمودي رئيس مركز رشد فناوري هاي نوين دانشگاه و همچنين دكتر هراتي زاده، فناور با تجربه دانشگاه و مدير عامل شركت فانوشات در ابتدا اين بازديد به بيان توضيحات مختصري از اين مجموعه پرداختند.

در ادامه از شركت فانوشات، نانوفناوران ميناب طوس، توليد ريس فك پنبه اي، سولار كار، پرتو تجهيز بعثت، دانش صنعت شاهوار، آب پژوهان راهوار كوير، آويزه بنيان، سامانه حافظ راه (سحر)، نوآوران الكترونيك آدر سامه و شركت شهاب شناسايي هوشمند الگوهاي بصري كه در اين مجموعه مستقر بودند بازديد و در خصوص مراحل كار شركت ها، در خواست ها، امكانات مورد نياز بحث وتبادل نظر صورت گرفت.

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود با دقت و تمركز بر پيشنهادات مطرح شده از سوي مسئولين شركت هاي فوق الذكر در خصوص همكاري در حيطه اختيارات دانشگاه تاكيد نمود و اظهار اميدواري كرد كه در آينده اي نزديك شاهد موفقيت و پيشرفت بيشتر اين مجموعه باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار