مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله:

«شب قدر» قلب ماه رمضان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله شب قدر را قلب ماه رمضان دانست و گفت: نزول جامع ترین، کامل ترین و ماندگارترین کتاب الهی برعظمت و منزلت شب قدر افزوده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در ضیافت اطفاری و تکریم مقام با تقدیر و تمجید از تلاش‌های سربازان گفت: سربازی از اسلام، یک عمل بسیار مقدس است که نتیجه آن حراست و استحکام نظام اسلامی است.

وی افزود: دوران جوانی دورانی است که تا زمانی که انسان در آن قرار گرفته قدر آن را نمی‌داند، جوانی فرصتی برای عبادت و تقرب به خداوند است که باید از هر لحظه آن بهترین استفاده را کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: جوان تعلقات دنیوی نداشته و به همین دلیل همیشه خط شکن بوده و در خط مقدم قرار است و حرف حق می زند؛ اگرچه به ضررش باشد.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید براینکه جوان قدرت عفو و گذشت را دارد، گفت: گذشت و تسلیم در برابر فرمان خداوند ویژگی یک جوان است، اگر چه کار ناشایست و اشتباهی انجام دهد قدرت پذیرش خطای خود و بازگشت را دارد و کار خود را توجیه نمی‌کند.

وی با اشاره به شب‌های قدر گفت: شب قدر، شب پاکی و طهارت انسان است و جوانان پاک‌ترین اقشار هستند بنابراین بهتر از همه می‌توانند از فرصت شب قدر استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: همه خیرات در شب قدر جمع است؛ انسان می‌تواند به اندازه یک عمر از این شب استفاده کند و معرفت کسب کند و معنویت پیدا کند. حضرت حق در شب قدر به بندگان خویش عطا و بخشش بسیار دارد و در این بین به جوانان به طور ویژه نظر لطف می کند.

وی افزود: نزول جامع ترین، کامل ترین و ماندگارترین کتاب الهی برعظمت و منزلت شب قدر افزوده است. آنچه مهم است عبادت کردن در این شبها است. احیاء شب قدر به عبادت. این احیا می تواند به علم و معرفت و مطالعه قرآن یا اعتقادات یا مباحث دینی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار