خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز از میزبانی آستان مقدس امامزادگان عون‌بن‌علی و زیدبن علی(ع) تبریز و جوار شهدای گمنام، در شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام رضا جعفری با اعلام این خبر، افزود: آیین شب‌های قدر در ۲۳، ۲۵ و ۲۷ خردادماه همچنین مراسم سوگواری شهادت حضرت علی(ع) در ۲۶ خردادماه پس از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان عون‌بن‌علی و زیدبن‌علی(ع) تفرجگاه عینالی در جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم قرائت جوشن کبیر، مداحی، سخنرانی ویژه شب قدر و برنامه افطاری ساده برای زائران، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.
حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه شب‌های قدر، فرصتی طلایی برای برقراری ارتباط مستقیم با پروردگار و راز و نیاز با او است، تأکید کرد:این شب‌ها، بهترین فرصت و بهانه برای ترکهمیشگی گناهان، دوری از بدی‌ها و پاک کردن زنگار از دل‌ها است و همچنین این شب‌ها، اوقات پر رمز و رازی است که در آن، خداوند وعده داده دعاهایبندگان خود را اجابت خواهد کرد.

ارسال نظرات