ثبت نام از 6 خرداد ماه آغازشده است و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت وبراین اساس پیش بینی می شودبیش از3 هزاردانش آموزدر پایه اول ابتدایی این ناحیه ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۷۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک زنجان گفت : ثبت نام پایه اول ابتدایی از 6 خرداد ماه آغازشده است و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت وبراین اساس پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید بیش از3هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی این ناحیه ثبت نام نمایند .

مجید دویرانی با اشاره به این که ثبت نام در پایه اول ابتدایی بدون انجام مراحل سنجش امکان پذیر نخواهد بود، افزود : این طرح با هدف سنجش شنوایی، بینایی، جسمی و سنجش سلامتی نوآموزان انجام می شود.

وی به ثبت نام دانش آموزان در پایه های میانی اشاره و اظهار داشت: ثبت نام پایه های میانی از تیرماه آغاز خواهد شد.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک زنجان با بیان این که سامانه سنجش نوآموزان ورودی به پایه اول ابتدایی از17 خرداد ماه آغاز بکار نموده است، تصریح کرد: از 22 خرداد نوبت گیری برای مراجعه به پایگاه ها در نظر گرفته شده و پایگاه «شهید محمدی» ناحیه یک از 22 خرداد ماه آماده پذیرش نوآموزان جهت سنجش می باشد .

دویرانی به موضوع متقاضیان جهش تحصیلی نیز اشاره کرد و گفت : متقاضیان جهش تحصیلی می توانند در خواست کتبی خود را به مدرسه محل تحصیل خود ارائه نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: مدارس برابر مقررات، متقاضان جهش تحصیلی را در سامانه سنجش ثبت و نوبت گیری نموده و به آموزش و پرورش استثنایی معرفی می نمایند

دویرانی خاطر نشان کرد: اعلام نتایج آزمون جهش از طریق سامانه سنجش در مرداد ماه اعلام خواهد شد .

ارسال نظرات