خبرهای داغ:
بعد از ظهر سه شنبه:

حجت الاسلام عابدینی با خانواده شهید محمدرضایی دیدار کرد

حجت الاسلام عبد الکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با خانواده شهید علی محمدرضایی که پیکرش بعد از ۳۱ سال تفحص شده است، دیدار و به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۳۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در این دیدار که پس از مراسم استقبال پیکر پاک شهید برگزار شد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، آثار انقلاب اسلامی است و به برکت تلاش‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان به دست آمده است.

وی بیان کرد: امنیت انقلاب اسلامی کشورهای سوریه و عراق را از اشغال حفظ کرد و تلاش‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم امنیت را در این کشورها تقویت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها که گروه‌های تروریستی نظیر داعش را مورد حمایت قرار می‌دهند، آمده بودند که در عراق بمانند اما همین فداکاری‌ها باعث شد تا شرِّ آن‌ها کنده شود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: همین جانفشانی خانواده‌های شهدا باعث شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار محکم‌تر شود.

وی با بیان اینکه ان شاء‌الله شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر و ظهور منجی عالم بشریت (عج) باشیم، ادامه داد: همه به شهدا و خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم و فراموش نمی‌کنیم که امنیت امروز مدیون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

عابدینی خطاب به مادر شهید نیز اذعان کرد: امروز مادر شهدا بیشتر از هر مادر دیگری درک می‌کنند که حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) چه سختی‌هایی را متحمل شدند.

پدر و مادر شهید محمدرضایی هم در این دیدار اظهار کردند: افتخار می‌کنیم که فرزندمان را تقدیم انقلاب، راه امام حسین (ع) و امنیت کشور کرده‌ایم و آرزو می‌کنیم همیشه مردم کشورمان در امنیت و آرامش زندگی کنند و همه کشورهایی که اسیر تروریست‌ها هستند هر چه زودتر از شر آن‌ها رهایی یابند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار