مقدس‌ترین خدمت در جامعه خدمت به کشاورزان است و کشاورزان به نوعی از عوامل الهی تلقی می‌شوند چراکه خداوند ضامن روزی بندگان است و کشاورز دستار خدایی است.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۸۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در جمع مدیریت و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه اگر کسی معنای ماه مبارک رمضان را درک کرده و در این ماه کاری نکند که خدا وی را بیامرزد از رحمت الهی دور مانده است، اظهار کرد: شب‌های قدر فرصتی است تا از این ماه بهره بیشتری گرفت و اشتباهات خود را جبران کند.

وی افزود: خدمت به مردم در هر عرصه‌ای مقدس است به‌ویژه در عرصه تولید محصولات کشاورزی این کار از قداست بالاتری بهرمند است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر مدیر در هر دستگاه با استفاده از امکانات و نیروی انسانی فعال باشد و به جامعه خدمت کند به همان اندازه اجر می‌بیند.

معلمی با بیان اینکه عنوان اداره جهاد کشاورزی تنها یک مدیریت و کارمندی معمولی نیست، اظهار کرد: مدیریت جهادی، کارجهادی و تلاش مضاعف را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: انگیزه جهادی می‌تواند از حداقل امکانات، حداکثر بهره‌برداری را به دنبال داشته باشد و اگر مدیری این کار را انجام دهد اجرش نزد خداوند مضاعف است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: اگر در سال گذشته در تولید محصولات غذایی همچون گندم به مرز خودکفایی رسیدیم و امسال برای صادرات هم فرصت داریم مرهون مدیریت‌ها و مراقبت‌ها است.

معلمی با بیان اینکه مراقبت از کاشت، داشت و نحوه برداشت در افزایش سطح تولیدات محصولات کشاورزی مؤثر است، گفت: مقدس‌ترین خدمت در جامعه خدمت به کشاورزان است و کشاورزان به نوعی از عوامل الهی تلقی می‌شوند چراکه خداوند ضامن روزی بندگان است و کشاورز دستار خدایی است.

به گزارش فارس، در سومین روز از هفته جهادکشاورزی، مدیریت و جمعی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر به دیدار آیت‌الله معلمی رفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها