مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ، گفت: نباید فراموش کنیم که امنیت پایدارمان را از قدرت نظامی، فرماندهان مخلص و مدافعان گمنام حرم حضرت زینب داریم.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۹۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام صادق نیکنام در گفتگو با خبرنگار بسیج به حوادث تروریستی 17 خرداد در تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در روز 12 رمضان المبارک (17 خرداد ماه) شاهد آن بودیم که حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ساختمان مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، که در پی این حادثه تروریستی کور، تعدادی از مومنین و روزه داران بی گناه شهید و زخمی شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ، افزود: وقتی در اخبار خواندیم که عمادِ دو و نیم ساله که به بیماری ام پی اس نوع 2 دچار بوده، که برای پیگیری و کمک مالی از طرف نماینده استان گلستان به ساختمان مراجعات مجلس رفته بود و بحمدالله جان سالم بدر برده است و یا در فیلم های منتشر شده از حادثه می بینیم که چگونه مردم روزه دار مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند، دل انسان به درد می آید و نفرت ما از تروریست و داعش چندین برابر می شود؛ ولی در کنار این حادثه غم انگیز چند نکته حائز اهمیت است که نباید از آنها غفلت ورزید.

حجت الاسلام نیکنام بیان داشت: نباید فراموش کنیم که دشمن ما چون می بیند ملت ما رو به جلو و به سرعت راههای پیشرفت و ترقی را طی می کند از هر وسیله ای برای متوقف کردن این حرکت استفاده خواهد کرد و نباید فراموش کرد این حادثه تنها پس از چند روز از حضور ننگین رئیس جمهور آمریکا در عربستان اتفاق افتاد، که یقینا این حادثه بی ربط با آن نیست و در نتیجه نباید فراموش کنیم دشمن ما همواره دشمن است و از دشمنی با ملت ما دست بر نخواهد داشت.

وی، تصریح کرد: دشمن فکر می کند با این حرکات می تواند در روحیه انقلابی مردم تاثیر ایجاد کند، در حالی که کسانی که ملت ما را می شناسند به خوبی می دانند به قول فرمایش مقام معظم رهبری این ترقه بازی در اراده مردم هیچ گونه تاثیری نخواهد گذاشت و مردمی که شهادت را برای خود سعادت می دانند، از این حرکات ترس و دلهره ای ندارند و خود شاهد بودیم که در آن لحظات حمله تروریستی، مجلس به کار خود ادامه داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ گفت: بارها مقام معظم رهبری و فرماندهان نظامی بر این مطلب تاکید کردند که ما اگر در سوریه با دشمن و تروریست نجنگیم باید در مرزهای کشور و حتی در پایتخت با آنها بجنگیم، ولی متاسفانه بعضی از ساده اندیشان، این سخنان را نادیده گرفته و نسبت به مدافعان حرم و سربازان گمنام امام زمان (عج) که در خاک سوریه و عراق با تروریست ها در حال مبارزه هستند تا امنیت ما را فراهم سازند، کم لطفی نموده و گاهی در بعضی از سخنان خود حتی بی لطفی نیز کردند و امیدواریم امروز از مردم، خانواده شهدای مدافع حرم عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام نیکنام، اتحاد مردم و مسئولان و نیروهای مسلح اعم از نظامی، ‌انتظامی و امنیتی را رمز مقابله با حوادث تروریستی دانست و خاطر نشان کرد: این حادثه چهره واقعی آمریکا و عوامل آن در منطقه، کینه و خباثت واقعی آنها نسبت به مردم مظلوم ما را روشن ساخت.

وی، تاکید کرد: امروز روزی است که مردم ما با وحدت کلمه و با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف انقلاب، حرکتی پر شتاب تر از گذشته را آغاز نموده و ادامه خواهند داد و اینگونه حوادث یقینا مردم ما را در مقابل استکبار جهانی، آمریکا و عوامل آن در منطقه مصمم تر و متحدتر خواهد کرد.

وی افزود: این حادثه با تلخی آن خود یک شاهد عینی بود که اگر جمهوری اسلامی در منطقه اصلی فتنه ها ایستادگی نمی کرد و شهدای مظلوم مدافع حرم در سوریه با تروریست ها مقابله نمی کردند گرفتاری ها و مشکلات زیادی در درون کشور از این ناحیه داشتیم؛ لذا نباید فراموش کنیم که امنیت پایدارمان را از قدرت نظامی، فرماندهان مخلص و مدافعان گمنام حرم حضرت زینب داریم.

حجت الاسلام نیکنام اضافه کرد: اگر می خواستیم امنیت خود را از بیرون تامین کنیم یقینا احوال امروز کشور ما بدتر از کشورهای همسایه (عراق و سوریه) می بود.

وی با نثار درود و سلام خداوند و ائمه اطهار بر روح پاک شهدا و مدافعان حرم که امنیت و اقتدار پایدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند، اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل بدانند بزودی انتقام خون شهدای مظلوم مان را خواهیم گرفت و کلک آن ها را از ریشه خواهیم کَند.

ارسال نظرات